اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

توسعه کشاورزی طارم در سال‏های اخیر بی‌نظیر بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم با اشاره به توسعه کشاورزی شهرستان طارم گفت: توسعه کشاورزی طارم در سال‏های اخیر بی‌نظیر بوده است.

توسعه کشاورزی طارم در سال‏های اخیر بی‌نظیر بوده است

غلامحسین رجبی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرستان طارم ظرفیت‏های بالایی برای توسعه کشاورزی در سطح استان و کشور دارد.

وی به وضعیت شیلات شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: در سال‏های اخیر شیلات طارم به شکل بسیار مناسبی توسعه یافته است.

فرماندار طارم با بیان اینکه وضعیت شیلات شهرستان طارم در سال‏های گذشته اصلاً مناسب نبوده است، یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر بخش شیلات طارم توسعه خوبی یافته است.

وی وضعیت شیلات شهرستان طارم را قابل رقابت با سایر شهرستان‏های استان دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه بخش‏های مختلف کشاورزی در طارم وضعیت فعلی قابل رقابت شده است.

رجبی به کارگاه‏های فرآوری زیتون در طارم اشاره کرد و اظهار داشت: راه‏اندازی و فعالیت کارگاه‏های فرآوری زیتون در شهرستان طارم حرکتی رو به توسعه در این بخش است.

فرماندار طارم با بیان اینکه مشکلاتی در فعالیت کارگاه‏های فرآوری زیتون وجود داشته است، افزود: با همکاری و مساعدت مدیران استانی مشکلات فعلی برطرف شده است.

وی به طرح‏های توسعه کشاورزی در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: طرح‏های مختلفی در بخش‏های کشاورزی شهرستان طارم تشکیل شده است.

رجبی با بیان اینکه پرونده‏های بسیاری برای بررسی به بانک‏های عامل ارجاع داده شده است، افزود: بسیاری از پرونده‏ها در حال حاضر تعیین تکلیف نشده است.

فرماندار طارم خواستار تعیین تکلیف در پرونده‏های کشاورزی شهرستان طارم شد و خاطرنشان کرد: بانک‏های عامل همکاری لازم را داشته باشند.

وی از پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال به طرح‏های توسعه کشاورزی طارم خبر داد و یادآور شد: این مبلغ مجموع پرداختی به طرح‏های توسعه کشاورزی در بانک‏های عامل است.

رجبی توسعه کشاورزی شهرستان طارم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهرستان طارم با تکیه بر توان و ظرفیت کشاورزی در مسیر توسعه قرار دارد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول