اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مسئولان زنجانی پیگیر اخذ تعهدات وزاتخانه‌ها باشند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری مسئولان برای اخذ تعهدات وزاتخانه‌ها تاکید کرد.

مسئولان زنجانی پیگیر اخذ تعهدات وزاتخانه‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان اظهار کرد: پیگیری اخذ تعهدات وزارتخانه‌ها باید همچنان در دستور کار مدیران اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه عمل به تعهدات وزارتخانه‌ها باید از سوی مسئولان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: قبل از سال جدید باید این پیگیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

فضای انتخابات مجالی برای پیگیری‌های مطلوب را ایجاد نمی‌کند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فضای سیاسی کشور در آستانه برگزاری انتخابات مجالی برای پیگیری‌های مطلوب را ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ضروری است نسبت به پیگیری تعهدات وزارتخانه در اسفندماه اقدام شود.

وی از برگزاری جلسه ویژه پیگیری پروژه‌های آماده بهره‌برداری استان تا پایان خرداد ماه خبر داد و افزود: موانع و مشکلات این پروژه در این جلسه بررسی و حل می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مشکلات پروژه در صورتی که در حیطه اختیارات استان باشد، حل می‌شود، خاطرنشان کرد: حل مشکلات پروژه‌ها موجب تسریع در روند اجرایی آنها می‌شود.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور یا معاون اول وی به استان زنجان خاطرنشان کرد: استان باید آماده افتتاح چندین پروژه بزرگ در این برنامه باشد.

زنجان آماده سفر رئیس‌جمهور به این شهر است

استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری مسئولان در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ تاکید کرد و گفت: استان زنجان آماده سفر رئیس‌جمهور به زنجان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تنها شش پروژه در استان زنجان اجرایی نشد، افزود: با وجود همه پیگیری‌های انجام شده این پروژه‌ها در استان اجرا نمی‌شود.

 

رئوفی‌نژاد اجرای طرح پالایشگاه، پتروشیمی و دو خطه کردن راه‌آهن را از پروژه‌های اجرا نشده در زنجان دانست و گفت: استان پیگیر کلنگ‌زنی این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول