اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران عامل بانک‌های کشور

تعهدات بانک‌ها برای مصوبات رهبری به خراسان شمالی بررسی شد

خبرگزاری فارس: مدیران عامل بانک‌های ملی، صادرات، صنعت و معدن، معاون صندوق توسعه ملی و همچنین معاون وزارت اقتصاد و دارایی تعهدات مربوط به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات سفر رهبری به خراسان شمالی را بررسی کردند.

تعهدات بانک‌ها برای مصوبات رهبری به خراسان شمالی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بعد از ظهر امروز مدیران عامل بانک‌های ملی، صادرات، صنعت و معدن، معاون صندوق توسعه ملی و همچنین معاون وزارت اقتصاد و دارایی تعهدات مربوط به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات سفر رهبری به خراسان شمالی را بررسی کردند.

استاندار خراسان شمالی در این نشست با اشاره به ضرورت تحقق تمام مصوبات سفر رهبری اظهار کرد: باید علاوه بر تسهیلات موضوع سفر به تمام نامه‌های سفر رهبری از سوی دستگاه‌ها و بانک‌ها پاسخ‌های لازم ارائه شود.

به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، موضوع نامه‌های سفر و پاسخ دستگاه‌ها از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مرتباً پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در نامه‌های ارسالی به رهبر انقلاب اسلامی انتظار دارند، گفت:‌ هر مدیری که به نامه‌های رهبری پاسخ لازم را ارائه نکند، تبعا برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه مدیران باید تا آخرین نامه مردم در سفر رهبری پاسخگو باشند، افزود:‌ بخشی از درخواست‌های سفر مربوط به استمهال و یا بخشش تسهیلات بوده که لازم است در این زمینه بانک‌ها تدبیر کنند.

وی با اشاره به برکات معنوی و مادی سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی اظهار کرد:‌ یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر مربوط به اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف بوده تا گره‌های توسعه و پیشرفت در استان گشوده شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه رفع رکودها در بخش سرمایه گذاری در استان در گرو ارائه تسهیلات مناسب سرمایه گذاری توسط بانک‌ها است، گفت: وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها در نشست مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان در زمینه تأمین یک هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات تعهد کرده، از این رو انتظار می‌رود تا این مجموعه‌ها به تمامی تعهدات خود عمل کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک‌ها، تمامی تسهیلات مورد تعهد بانک‌ها موضوع سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان تحقق یابد.

به گزارش فارس، این نشست در ساختمان شماره یک استانداری خراسان شمالی برگزار که شماری از اعضای هیئت مدیره بانک‌های عامل نیز حضور داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی 19مهر امسال به مدت هشت روز مهمان مردم ولایت مدار خراسان شمالی بودند.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول