اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر:

3465 بیکار شبستری شاغل شدند / تعهد اشتغال به 128 درصد رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شبستر از ایجاد اشتغال برای سه هزار و 465 نفر بیکار این شهرستان خبر داد و گفت: تعهد اشتغال تاکنون به 128 درصد رسیده است.

3465 بیکار شبستری شاغل شدند / تعهد اشتغال به 128 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمندمرجانی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان شبستر به ایجاد اشتغال برای سه هزار و 465  نفر بیکار را یادآور شد و تصریح کرد: در سایه تلاش مسئولان ذیربط تعهد اشتغال تاکنون به 128 درصد رسیده است و امیدواریم تلاش به موقع مسئولان موجب کسب رتبه‌های برتر استانی شود.

وی به اجرای 40 پروژه مختلف در سال جاری با اعتبار 250 میلیارد ریال اشاره و خاطرنشان کرد: تخصیص به موقع اعتبارات و تلاش به موقع مسئولان اجرایی موجب جذب بیشتر اعتبارات خواهد شد.

عقلمندمرجانی در بخشی از سخنان خود برگزاری یادواره شهدای منطقه شبستر در اسفند ماه جاری را یادآور شد و گفت: حماسه‌های شیرمردان جبهه‌های جنگ نباید به فراموشی سپرده شود چرا که آسایش و امنیت کنونی حاصل جانفشانی‌های آنهاست.

امام جمعه شبستر نیز در این نشست در توصیه‌ای خطاب به جمع اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: خدمتگزاری به مردم این سرزمین افتخاری بس بزرگ است که امروز نصیب شما شده است، از این رو با استفاده از فرصت پیش آمده در خدمت رسانی به مردم تلاش کنید.

حجت الاسلام سیف‌علی محمدزاده به حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌های سیاسی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن اخیر اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ایجاب می‌کند مسئولان با وظیفه شناسی در حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/60005/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول