اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم تاکید کرد

ایجاد تعهد کاری در مدیریت سوانح

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: ایجاد انگیزه و تعهد کاری در زمینه مدیریت سوانح و حوادث غیرمترقبه در مدیران رده بالا ضروری است.

ایجاد تعهد کاری در مدیریت سوانح

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در کارگروه استانی سوانح و حوادث اظهار داشت: اگر بخواهیم برنامه‎ریزی دراز مدت داشته باشیم باید یک ردیف بودجه‎ای مصوب برای برنامه سوانح و حوادث در شهرستان‎ها اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‎شود پست کارشناس سوانح و حوادث در چارت سازمانی شبکه‎های بهداشت و درمان ایجاد شود.

ناصری ادامه داد: اگر بخواهیم یک برنامه پایداری داشته باشیم نیازمند این هستیم که حل مشکلات در برنامه سوانح و حوادث در مدیران ارشد استانی به یک باور تغییر یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم بیان کرد: مدیران رده بالا باید مشارکت و حمایت‎های لازم از برنامه سوانح و حوادث داشته باشند و زیر ساخت‎ها و تعهدات لازم از قبل آماده شود تا بتوانیم با یک برنامه سازمان یافته در زمان بحران و حوادث وارد شویم.

وی افزود: اندیشه زیبایی با نام مدیریت بهداشت و درمان در سوانح و حوادث غیرمترقبه طی چند سال اخیر شکل گرفته و ماحصل آن عزمی است که در شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها بوجود آمده است و موجب شده که این آمادگی‎ها شکل بگیرد.

ناصری گفت: ما در ابتدای یک مسیری قرار داریم که هم طولانی است و هم دست یافتن به اهداف آن خیلی سخت است.

وی تصریح کرد: همین که تلاش‎های زیادی در چند سال اخیر در زمینه سخت‎افزاری و نرم‎افزاری در برنامه سوانح و حوادث در سراسر استان صورت گرفته جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: مقابله با این حوادث نیازمند یک برنامه‎ریزی مداوم و مستمر است که ما را در برداشتن گام‎ها با انگیزه‎تر و استوارتر سازد.

کارشناس مسئول دبیرخانه بهداشت و درمان در سوانح و حوادث غیرمترقبه استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: بهداشت و درمان به عنوان یکی از پایه‎ها و ارکان مهم در مدیریت بحران نقش اساسی و کلیدی ایفا می‎کند.

عباس مرشدی افزود: انتظار داریم در سال آینده برنامه‎ریزی بهتر و مدون‎تری داشته باشیم و ادارات و همکاری‎های فرابخشی را قوی‎تر و فعال‎تر کنیم.

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول