اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

تعهد به عدم تکرار اشتباه از تأکیدات اصلی قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: فرهنگ اعتذار، تعهد به عدم تکرار اشتباه و توبه از عملکرد خود، از آموزه‌های دینی و تأکیدات اصلی قرآن مجید است.

تعهد به عدم تکرار اشتباه از تأکیدات اصلی قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از  بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بناب با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اظهار کرد: دشمنان در آستانه انتخابات سرمایه کلانی را به منظور ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور اختصاص داده و باید در برابر این توطئه دشمن هوشیار باشیم.

وی، بزرگ‌ترین نیاز کشور در شرایط فعلی را اتحاد، برادری و همچنین پرهیز از اختلافات دانست و گفت: در عین حال بزرگ‌ترین دشمنی و خیانت به کشور، تلاش برای ایجاد تفرقه و بدبینی است.

باقری‌بنابی سپس با اشاره به تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: سران آمریکایی در حالی بر طبل مذاکره می‌کوبند که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بیان سخنان روشن و حکیمانه، اندیشه پلید و شیطانی آنها را افشا کردند.

وی، رابطه ایران با آمریکا را رابطه گرگ و میش دانست و اظهار کرد: آمریکا با انواع حیله و توطئه قصد دارد دوباره ملت ایران را در دام استکباری خود گرفتار کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جنایت، توطئه، دخالت و زورگویی آمریکا با اهداف مذاکره منافات دارد و با شرایط موجود عملی و فکری که سران آمریکایی از خود نشان می‌دهند، امکان مذاکره وجود ندارد.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: تمام اظهارات سران آمریکایی دروغ بوده و هدف اصلی آنها فریب و کلاهبرداری است.

امام جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود ملت ایران را که با حرکت به موقع، بصیر و آگاهانه از امام و رهبر زمان خود حمایت کرده و در صحنه حاضر می‌شوند، شایسته تمجید و تقدیر دانست و گفت: این ملت ولایتمدار آینده درخشانی داشته و مورد لطف پروردگارشان هستند و در برابر اهریمن ذلیل نمی‌شوند.

وی با اشاره به بیانات بسیار مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان‌شرقی گفت: مجلس شورای اسلامی در برابر نصایح مشفقانه پدر ملت ایران تصویری از ولایت‌پذیری از نمایندگان خود به نمایش گذاشت و آرامش و بهداشت روانی را به کشور بازگرداند که خیلی تأثیرگذار بود.

امام جمعه بناب افزود: همه سلایق فکری و جناح‌های سیاسی مجلس ثابت کردند که در خط حیات بخش ولایت استوار و مصمم حرکت می کنند و این نعمت بزرگی است که نظام ما دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: ادب، احترام و وفاداری نمایندگان مجلس به رهبر فرزانه انقلاب قابل تمجید بوده و به عنوان برگ زرینی به کتاب پرافتخار نظام افزوده شد.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: این نوع حرکت نمایندگان مجلس نه تنها از عزت و عظمت آنها کم نکرد، بلکه به وقار و تعهد آنها افزود. چونکه فرهنگ اعتذار، تعهد به عدم تکرار اشتباه و توبه از عملکرد خود، یکی از آموزه‌های دینی و تأکیدات اصلی قرآن مجید است.

وی، از رئیس قوه قضائیه نیز به خاطر لبیک عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و اظهار داشت: بلافاصله پس از اشاره رهبر انقلاب در خصوص لزوم تسریع در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسئولان قوه قضائیه در کمترین فرصت، حکم مجازات مفسدان پرونده فساد بزرگ بانکی را صادر کردند و عملاً مطالبه مهم مردم و رهبری را تحقق بخشیدند.

امام جمعه بناب در پایان اظهار امیدواری کرد، به زودی به سایر پرونده‌های فساد اقتصادی هم رسیدگی شده و نتایج آنها را اعلام خواهند کرد تا کسی جرأت فساد اقتصادی را نداشته باشد.

انتهای پیام/60002/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول