اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در زنجان

مجمع بسیج مداحان سپاه زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار در زنجان، مجمع بسیج مداحان سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

مجمع بسیج مداحان سپاه زنجان برگزار می‌شود

مسئول بسیج مداحان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پیش از این بسیج مداحان استان در قالب کانون بسیج مداحان فعالیت داشت که در حال حاضر به عنوان بسیج مداحان آغاز به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه فعالیت کانون بسیج مداحان مجمع بسیج مداحان در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده هفته آینده مجمعی برگزار شود که در این مجمع و یا همایش از مداحان نخبه استان به منظور حضور دعوت می‌شود.

مسئول بسیج مداحان استان زنجان با اشاره به اینکه در مجمع مذکور مدیران هیئت‌های مذهبی، مداحان و شعرای آیینی در زمینه فعالیت کانون بسیج مداحان آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند، افزود: این مجمع هفته آینده روز یک‌شنبه ساعت 15.30 در فرهنگسرای کوثر استان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه فعالیت کانون مداحان استان نیز اشاره کرد و گفت: این کانون سه سال است که در حال فعالیت است و در این مدت فعالیت‌های مختلفی از قبیل انتشار بیانیه در مناسبت‌های مختلف، چاپ بروشور و در موضوعات مرتبط با فعالیت کانون و .. را داشته است.

محمدی همچنین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این کانون در آینده گفت:‌ برگزاری کلاس آموزش مداحی از جمله برنامه‌هایی است که در آینده اجرایی می‌شود.

وی همچنین فعال کردن سایت مداحی در آینده را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد و گفت: این اقدام به منظور فعالیت در سایت مجازی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج مداحان استان زنجان استفاده از تجارب پیشکسوتان را نیز از دیگر برنامه‌های آتی این کانون عنوان کرد و گفت: تغذیه فکری مداحان و شعرا نیز از دیگر برنامه‌های این مجمع در آینده است.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول