اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

زنجان در علوم پایه محور محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به جایگاه ویژه زنجان در علوم پایه گفت: زنجان در علوم پایه محور محسوب می‌شود.

زنجان در علوم پایه محور محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رشید زارع ظهر امروز در دیدار هیئت امنای خانه ریاضیات استان زنجان با اشاره به اعتقاد موجود در جامعه برای تولید ثروت از علم اظهار داشت: این موضوع از تاکیدات مسئولان ارشد نظام است.

*عدم انسجام و اطلاع‌رسانی نوعی آسیب‌ است

وی با بیان اینکه به تازگی از وجود خانه ریاضی زنجان مطلع شده است، افزود: عدم اطلاع‌رسانی و انسجام از آسیب‌های موجود در این مورد است.

*ورود بخش خصوصی به هیئت امنا

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه خانه ریاضی در واقع یک انجمن محسوب می‌شود، اضافه کرد: ورود بخش خصوصی به هیئت امنا می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

وی بر لزوم ارائه راهکار برای مشکلات موجود در خانه ریاضی تاکید کرد و گفت: با برگزاری جلسه با اعضا می‌توان راهکارهای تخصیص اعتبار را بررسی کرد.

عباسی زنجان را یکی از محورهای علوم پایه در کشور دانست و اضافه کرد: استان ظرفیت گسترش در این زمینه را دارد.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به فعال شدن خانه ریاضی استان زنجان تصریح کرد: در این بخش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این جلسه شهردار زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با خانه ریاضی تصریح کرد: اساسنامه خانه ریاضی باید به شورا و شهرداری زنجان ارائه شود تا زمینه‌های همکاری بررسی و تصمیم‌گیری شود.

حبیب یگانه تاکید کرد: شهرداری می‌تواند در راستای توسعه فرهنگ آموزش در قالب برگزاری جشنواره‌ها به خانه ریاضی زنجان کمک کند.

همچنین معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تاکید بر تعامل بین آموزش و پرورش با خانه ریاضی گفت: اکثر ظرفیت انسانی خانه ریاضی را نیروهای آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.

علی‌الله عسگری به محدودیت‌های موجود در استفاده از نیرو اشاره کرد و افزود: با وجود نیروی مازاد در سال تحصیلی گذشته، اجازه داده نشد تا از این نیروها در موسسات وابسته استفاده شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول