اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد

دهدشتی‌ها چشم انتظار راه‌اندازی اورژانس خاتم / اورژانس مجهز حق مردم دهدشت است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه ریاست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه‌اندازی اورژانس خاتم دهدشت و رادیولوژی قلعه رئیسی قول مساعد داده، گفت: بیش از این مردم را چشم‌انتظار نگذاریم.

دهدشتی‌ها چشم انتظار راه‌اندازی اورژانس خاتم / اورژانس مجهز حق مردم دهدشت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی دهدشت با اشاره به خدمات قابل توجهی که در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان کهگیلویه شده اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی بیمارستان بزرگ امام خمینی دهدشت یکی از خدمات ارزنده نظام به مردم کهگیلویه است.

جعفری با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی تنها بیمارستان درجه یک استان است، عنوان کرد: با تقویت و توسعه زیرساخت‌های این بیمارستان در حوزه نیروی انسانی و هم‌چنین تجهیزات خدمات بیشتری به این شهرستان ارائه دهد.

دهدشت از نبود اورژانس مجهز رنج می‌برد

رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی این بیمارستان محدودیت فضای اورژانس این بیمارستان است که با راه‌اندازی اورژانس خاتم این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

جعفری افزود: اورژانس خاتم بیمارستان امام خمینی تاکنون چندین بار افتتاح شده است و مسئولان برای تجهیز آن قول مساعد داده‌اند ولی تاکنون این امر محقق نشده است.

قول مساعد ریاست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز اورژانس خاتم دهدشت

وی با بیان اینکه ساختمان این اورژانس کاملا تکمیل شده است، اذعان کرد: تجهیز و بهره‌برداری این بیمارستان تاکنون چندین بار به تعویق افتاد و نهایتا ریاست دانشگاه علوم پزشکی قول مساعد داد که تا 15 اسفند ماه سال جاری نسبت به تجهیز اورژانس اقدام کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به این‌که در بخش‌های اطراف شهرستان کهگیلویه برخی کمبودها در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد ابراز داشت: با استقرار و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی قلعه رئیسی بسیاری از مراجعات به مرکز شهرستان کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی در مورد راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی قلعه رئیسی قول مساعد دادند و قرار شد تا نیمه اسفند سال جاری این دستگاه راه‌اندازی شود.

فرماندار کهگیلویه در پایان ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی اورژانس خاتم بیمارستان دهدشت و رادیولوژی قلعه رئیسی شاهد ارتقاء سطح سلامت در شهرستان کهگیلویه باشیم.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول