اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد

آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه بیمارستان اورژانس تخصصی شیخ الرئیس ارس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه بیمارستان اورژانس تخصصی شیخ‌الرئیس ارس خبر داد.

آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه بیمارستان اورژانس تخصصی شیخ الرئیس ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده در آیین افتتاح دوره‌های آموزش ارس‌وندی،اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این مرکز درمانی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یک مرکز تخصصی جراحی های قلب نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توسط متخصصان استان در منطقه آزاد ارس احداث می‌شود.

نجف‌زاده به بهره‌برداری از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این مرکز به زودی آغاز به کار می‌کند که نقش موثری در تامین نیازهای بیماران دارد.

وی به وجود بیش از 6 هزار دانشجوی در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد،دکتری و phd اشاره کرد و گفت: پردیس ارس دانشگاه علم و فرهنگ ثبت نام خود را آغاز کرده و در مقطع دکتری فعالیت خواهد کرد.

آموزش نیروی انسانی جامعه لازمه توسعه است

رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی بازرگانی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: آموزش نیروی انسانی جامعه را لازمه توسعه عنوان کرد.

فلاحی آموزش را مبنای پیشرفت و توسعه دانست و بر لزوم اهتمام جوامع بر کسب آموزش های لازم شهروندی" ارس‌وندی" در هر صنف و فعالیت اقتصادی، تجاری،بازرگانی و خدماتی تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های بوجود آمده در کشورهای مختلف جهان، ارائه آموزش های تخصصی قشرهای مختلف را عامل اصلی توسعه آنها دانست و افزود: منطقه آزاد ارس نیز با دارا بودن نیروی انسانی تخصصی، ابزارهای لازم و قوانین سهل برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مسیر همواری را برای رسیدن به استراتژی‌های خود دارد. 

انتهای پیام/60002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول