اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

اورژانس بین جاده‌ای دوپلان سال 92 به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پیش‌بینی می‌شود اورژانس بین جاده‌ای دوپلان از توابع شهرستان کیار در زمستان 92 به بهره‌برداری برسد.

اورژانس بین جاده‌ای دوپلان سال 92 به بهره‌برداری می‎رسد

حمید رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: احداث اورژانس بین جاده‌ای دوپلان واقع در شهرستان کیار با صرف اعتباری افزون بر 734 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دانشگاه در دست اجراست.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این بنا با متراژ 150متر مربع در زمستان 92 به بهره‌برداری برسد.

رئیسی احداث اورژانس بین جاده‌ای دو آب صمصامی را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این دانشگاه برشمرد و ادامه داد: به‌منظور احداث اورژانس بین جاده‌ای دو آب صمصامی نیز افزون بر 760 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود این بنا در سال 92 مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به احداث ساختمان مرکز بهداشتی درمانی در شهرکرد افزود: این مرکز با زیربنای 550 متر مربع و اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیسی خاطرنشان کرد: این مرکز دارای واحدهای خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت محیط و خانواده، مبارزه با بیماری‎ها، آزمایشگاه، مامایی، واکسیناسیون و تزریقات، پذیرش و واکسیناسیون مشمولین است.

وی با بیان اینکه این مرکز بهداشتی درمانی قابلیت پوشش 17 هزار و 694 نفر را دارد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، روزانه 40 نفر از خدمات پزشکی، 25 نفر از خدمات دندانپزشکی، 60 نفر از خدمات واحد بهداشت خانواده، 20 نفر از خدمات بهداشت محیط و 500 نفر از خدمات مبارزه با بیماری‌ها در این مرکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول