اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 134

عسگری: مرکز جدید اورژانس بابل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: مرکز جدید اورژانس بابل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عسگری: مرکز جدید اورژانس بابل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسگری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی اولین ایستگاه دو منظوره اطفای حریق و اورژانس شماره پنج بابل اظهار داشت: 22 بهمن‌ماه سال 57 نقطه عطف تاریخ معاصر جهان و ماندگاری دهه فجر، مرهون درایت و رهبری حکیمانه امام راحل، مجاهدت و ایثار جوانان و شهدای راه آزادی است.

وی افزود: نظام جمهوری با وجود همه تحریم‌ها به سلامت از همه فشارها عبور کرد و به نقطه اتکای جهان اسلام تبدیل شد.

عسگری عنوان کرد: توسعه شهر بابل در سال‌های اخیر به‌ویژه در دور سوم شورای اسلامی شهر، شتاب ویژه‌ای گرفته که نشان از عزم و همت جدی مدیران شهری در توسعه پایدار شهر بابل دارد.

شهردار بابل گفت: احداث جاده‌های استاندارد، افزایش سرانه فضای سبز و اماکن تفریحی، ساماندهی و افزایش مراکز تجاری و بازارها، توسعه مراکز خدماتی، توسعه و تجهیز مراکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین عوامل توسعه شهری است.

عسگری با اشاره به مشخصات پروژه ایستگاه دو منظوره اطفای حریق و اورژانس شماره پنج بابل گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع با زیربنای 500 متر مربع و با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای امکاناتی از قبیل اورژانس، آسایشگاه، سالن مطالعه و سالن ورزشی بوده که بر اساس پیش‌بینی به‌عمل آمده باید تا اردیبهشت‌ماه سال 92 احداث شود و به بهره‌برداری برسد.

عسگری تصریح کرد: افتتاح پارک بانوان، افتتاح مرکز آتش‌نشانی و ساختمان اداری قصابکلا، افتتاح پارک محله روشنی و افتتاح پارک محله فردوس دو در کنار کلنگ‌زنی پارک نهالستان از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

انتهای‌پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول