اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایگاه اورژانس و مرکز درمانی جمکران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح پایگاه اورژانس منطقه جمکران با نام حضرت مهدی(عج) و مرکز درمانی این منطقه با حضور کرم‌رضا پیریایی برگزار شد.

پایگاه اورژانس و مرکز درمانی جمکران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم که امروز در محل این پایگاه برگزار شد با اشاره به وضعیت خدمت‌رسانی از سوی اورژانس قم به مصدومان تصریح کرد: استان قم به دلیل واقع شدن در شاهراه مواصلاتی کشور با حجم تردد بالای خودرو مواجه است و به همین دلیل میزان مأموریت‌های اورژانس در قم در مقایسه با دیگر مناطق بیشتر است.

شمس‌الدین حجازی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر اورژانس قم با 17 پایگاه شهری و 16 پایگاه جاده‌ای به مردم خدمت‌رسانی می‌کند تصریح کرد: استان قم از نظر تماس‌های مردمی و مأموریت‌های انجام شده از اورژانس‌های فعال در کشور به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی منطقه جمکران تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 821 متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم بیان کرد: این مرکز که سی و چهارمین مرکز بهداشتی درمانی قم به شمار می‌رود نقش موثری در ارتقا خدمت رسانی به مردم منطقه جمکران و همچنین زائران مسجد مقدس جمکران خواهد داشت.

وی یادآور شد: این مرکز نسبت به ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، بهداشت خانواده، کلاس‌های آموزشی و... اقدام کرده و امکانات خوبی در این مرکز فراهم شده است.

در این مراسم استاندار قم با سیستم بیسیم اورژانس قم به صورت رسمی آغاز فعالیت پایگاه اورژانس 115 حضرت مهدی (عج) را به تمام پرسنل و مراکز اورژانس قم ابلاغ کرد.

وی همچنین با حضور در مرکز بهداشتی درمانی جمکران، ضمن افتتاح این مرکز، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول