اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد

استقرار نیروهای اورژانس قم در ورزشگاه یادگار امام

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از به کارگیری شش دستگاه آمبولانس برای پوشش امدادی دیدار دو تیم صبای قم و الشباب خبر داد.

استقرار نیروهای اورژانس قم در ورزشگاه یادگار امام

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره برگزاری مسابقه فوتبال صبا و الشباب، از به کارگیری شش دستگاه آمبولانس اورژانس 115 خبر داد و گفت: از تعداد یاد شده دو دستگاه آمبولانس داخل ورزشگاه، چهار دستگاه در مسیر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در ورزشگاه برای امدادرسانی حضور دارند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حوادث شاخص 48 ساعت گذشته پرداخت و اظهار کرد: در این مدت حوادثی چون واژگونی سمند، تصادف سواری و کامیون، واژگونی پژو و سواری، تصادف پراید و موتورسیکلت و ... را شاهد بودیم که عمده این حوادث بر اثر بی‌احتیاطی رخ داد.

وی از وقوع حادثه‌ای در بلوار الغدیر خبر داد و گفت: یک سمند در بلوار الغدیر واژگون شد که بر اثر وقوع این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو مصدوم شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

فراهانی ادامه داد: با اورژانس 115 در محل حادثه اقدامات اولیه درمانی روی مجروحان انجام و سپس مصدومان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

*تصادف سواری با کامیون در جاده سلفچگان

وی به وقوع یک تصادف در اتوبان سلفچگان – ساوه اشاره و ابراز کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر این حادثه چهار سرنشین سواری به شدت مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به وقوع تصادف مشابه دیگری در شهرک امام حسین (ع) اشاره و بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه تریلی با خودروی سواری برخورد کرد که بر اثر این حادثه سه تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: اورژانس قم با حضور در محل حادثه و انجام اقدامات درمانی اولیه مجروحان این حادثه را با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل کرد.

*واژگونی پژو جان مرد 60 ساله را گرفت

فراهانی ادامه داد: در اتوبان قم – تهران واژگونی یک دستگاه پژو رخ داد که این حادثه منجر به مرگ آقایی حدود 60 ساله شد.

وی از تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: این حادثه که در پل رضوی رخ داد سه مجروح برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از حضور امدادرسانان اورژانس 115 قم در محل وقوع حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان به بیمارستان انتقال داده شدند.

*ریزش آوار در محور دلیجان - سلفچگان

وی اذعان داشت: بر اثر ریزش آوار محور دلیجان – سلفچگان دو تن به شدت مصدوم شدند که با همراهی امدادرسانان اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی ادامه داد: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون در جاده سلفچگان به ساوه آقایی حدود 30 ساله به علت شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم فوت کرد و یک تن دیگر نیز به شدت مجروح شد.

وی اضافه کرد: اقدامات اولیه درمانی بر روی مجروح این حادثه انجام شد که توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی نکویی منتقل شد.

انتهای پیام/78005/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول