اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت مالی خیران

پایگاه جاده‌ای اورژانس 115 هنزا رابر کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: با حمایت خیران پایگاه جاده‌ای اورژانس 115 هنزا رابر کلنگ‌زنی شد.

پایگاه جاده‌ای اورژانس 115 هنزا رابر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، علیرضا مرادی در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس 115 هنزا اظهار داشت: با توجه به پر تردد بودن این مسیر نیاز به احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای احساس می‌شود.

وی افزود: بر همین مبنا پایگاهی برای رفاه مردم منطقه و حتی تمام کسانی که از این مسیر عبور می‌کنند، باید احداث شود تا در صورت خطرات احتمالی پاسخگوی نیاز مردم باشد.

مرادی تصریح کرد: احساس امنیت در ذهن افرادی که دچار حادثه می‌شوند از حضور نیروهای امدادگر ناشی می‌شود که از اهداف اساسی این پایگاه است، پایگاه امداد و نجات در تصادفات و حوادث جاده‌ای ضمن داشتن برکات زیاد می‌تواند یاری‌رسان خوبی برای مردم باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت و تجهیز این پایگاه مردم این بخش و روستاهای اطراف از خدمات پایگاه در صورت بروز حادثه و ناراحتی‌های جسمی استفاده می‌کنند و ارائه خدمت اورژانس نقش مهمی در پیشگیری از عوارض جبران‌ناپذیر دارد.

مرادی گفت: اعتبار اولیه این پایگاه چیزی حدود 200 میلیون ریال توسط خیران این بخش تایید شده و با تکمیل این پایگاه علاوه بر خدمات به مردم برای هفت نفر اشتغالزایی می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه رابر بیان کرد: انقلاب اسلامی موهبتی الهی فقط برای ملت ایران نیست، بلکه برای همه مسلمانان و مظلومان جهان است.

جعفری خاطرنشان کرد: امروز هم تمام تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی این است که جلو حرکت به سوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند، مقایسه حکومت زمان طاغوت با جمهوری اسلامی قطره‌ای در برابر دریاست، باید به خدمات چشم‌گیر انقلاب اسلامی افتخار کنیم و مدیون خون شهدا باشیم.

محمد میرگنجانی بخشدار مرکزی شهرستان رابر نیز افزود: باید یک بازخوانی از انقلاب اسلامی و ماهیت و ریشه انقلاب که چگونه این انقلاب به وجود آمده و به پیروزی رسیده انجام شود و با خون هزاران هزار شهید، مجروح، جانباز و دل‌سوختگان انقلاب اسلامی این انقلاب پیروز شده است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی داشتن ریشه در نهضت عاشورا است و خواستار تبیین محورها و معیارهایی برای نسل کنونی شد که این انقلاب به خاطر چه بود و چرا امروز انقلاب ما سرآمد انقلاب جهانی است.

میرگنجانی با بیان اینکه در تمام کشورها انقلاب‌ها به وجود آمد و مدتی در صحنه بوده اما رخت بر بستند، عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر چه از انقلاب بگذرد با شورتر و با ایمان‌تر و مانند یک نهضتی عالم‌گیرتر می‌شود.

وی تصریح کرد: ماهیت و ریشه انقلاب اسلامی چنان وسیع بوده است که امروزه نه تنها برای جمهوری اسلامی و نه تنها برای کشور ایران بلکه در کل جهان پیش‌زمینه آن حکومتی است که همه به دنبال آن هستند.

میرگنجانی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که ریشه در نهضت عاشورا دارد، دلیل این که این انقلاب تاکنون زنده مانده و با تمام انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد، مذهبی و اسلامی بودن آن است به لطف خداوند این انقلاب به ایران اکتفا نمی‌کند و اکنون در کشورهای دیگر سرایت کرده است.

انتهای پیام/80024/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول