اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 45 میلیارد ریالی صورت می‌گیرد

اجرای طرح توسعه اورژانس و مراقبت‌های ویژه بیمارستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت کنگان از اجرای طرح توسعه اورژانس و مراقبت‌های ویژه بیمارستان کنگان با اعتبار 45 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای طرح توسعه اورژانس و مراقبت‌های ویژه بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی بعدازظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در جوامع پیشرفته امری لازم و مهم است که باید این مسئله در سطح شهرستان کنگان مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته در شهرستان کنگان با همکاری مسئولان اقدامات ارزشمندی برای رشد شاخص بهداشتی انجام شده و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان از آغاز عملیات طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه است در راستای توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شامل بخش اتفاقات و اورژانس، بخش تصویربرداری «ام‌.آر.آی» و بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) اجرا شده است.

حسینی تصریح کرد: این سه پروژه از محل اعتبارات نفت با هزینه‌ای معادل 45 میلیارد ریال در چهار فاز و در مدت زمان سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با توسعه و تجهیز این بیمارستان، شاهد گسترش خدمات به همشهریان خود باشیم و از اعزام بیماران به مرکز استان و استان‌های همجوار نیز کاسته شود.

رئیس شبکه بهداشت کنگان بیان داشت: طرح توسعه بیمارستان کنگان در دهه فجر اجرایی شده و به فضل خدا با همت همه مسئولان شاهد بهبود خدمات در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

حسینی در پایان اذعان داشت: جمعیت شهرستان کنگان طی چند سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بهداشتی به مردم منطقه ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول