اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی به شکایات شرکت مخابرات قم خبر داد

برخورد جدی با مزاحمان تلفنی اورژانس 115

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان قم گفت: ماهیت مزاحمان تلفنی اورژانس 115 قم شناسایی شده است و با این افراد به صورت جدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.

برخورد جدی با مزاحمان تلفنی اورژانس 115

عباس فرشادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ماهیت مزاحمان اورژانس 115 شناسایی شده است اظهار کرد: نخستین لیست از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 قم تهیه شده که بر اساس هماهنگی با مقامات قضایی استان قم رسیدگی به این پرونده‌ها به صورت ویژه خواهد بود.

وی افزود: این اقدام در پی گزارش اورژانس 115 مبنی بر افزایش مزاحمت‌های تلفنی از سوی برخی از مشترکان تلفن همراه صورت گرفت.

رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: علاوه بر برخورد قضایی با مزاحمان اورژانس 115 از طریق مراجع قضایی، شرکت مخابرات قم بر اساس مقررات تلفن این افراد را قطع می‌کند.

وی تاکید کرد: تمام تماس‌هایی که با مرکز فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود به همراه اطلاعات کاملی از تمام تماس گیرندگان به ثبت می‌رسد و این مزاحمان چه از تلفن ثابت و یا همراه تماس بگیرند شناسایی شده و با آنان به صورت جدی از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

فرشادی‌فر ابراز کرد: امیدواریم همکاری شرکت مخابرات با مرکز فوریت‌های پزشکی برای برخورد با مزاحمان تلفنی بتواند گامی مناسب برای استفاده از توانمندی ناوگان اورژانس 115 و ارائه خدمات مطلوب در زمان مناسب باشد.

انتهای پیام/78005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول