اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی وضعیت بهداشتی معلولان صورت گرفت

بازدید مسئولان گچساران از مرکز معلولان بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و نگهداری معلولان، مسئولان گچساران از مرکز نگهداری معلولان بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد در گچساران بازدید کردند.

بازدید مسئولان گچساران از مرکز معلولان بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار، رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران به همراه رئیس بهزیستی و مدیر کمیته امداد این شهرستان امروز از مرکز نگهداری معلولان بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد که در این شهرستان واقع شده، بازدید کردند.

در بازدید از مرکز معلولان بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد و با معاینه این معلولان توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران، وضعیت بهداشتی و درمانی این معلولان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لزوم توجه به وضعیت بهداشت فردی و استانداردهای محیط نگهداری معلولان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در معاینه این معلولان و بررسی وضعیت مکان نگهداری، بر رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشت فردی و محیط نگهداری و مراقبت از معلولان تأکید شد.

ستار اسدپور افزود: برای ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی معلولان در این مرکز، توجه به تمدید کارت سلامت ضرورت داشته و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این مرکز 24 معلول مرد بالای 14 سال کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای همجوار استان نگهداری می‌شود.

اسدپور با بیان این‌که شبکه بهداشت و درمان گچساران آمادگی خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و سلامت به این معلولان با هماهنگی بهزیستی را دارد، بیان داشت: برای بهبود و ارتقای وضعیت بهداشتی، معلولان باید به طور مستمر مورد معاینه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز زیر نظر اداره بهزیستی و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

اسدپور گفت: در این بازدید برطرف کردن اشکالات فیزیکی محل نگهداری، لزوم رعایت فاصله استاندارد تخت‌ها و نظافت هر چه بیشتر محل نگهداری معلولان مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/82001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول