اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ‌مبارکه در مجلس:

‌نهادهای دولتی در امور خیریه شرکت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی نهادهای دولتی و صنایع باید به مراکز خیریه و مکان‌های نگهداری از معلولان زیر پوشش بهزیستی کمک کنند.

‌نهادهای دولتی در امور خیریه شرکت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور ظهر امروز در بازدید از مرکز توانبخشی شهرستان مبارکه اظهار کرد: این چنین مراکزی در شهرستان نیاز جدی به کمک دارند و این کمک‌ها باید از طریق صنایع و یا نهادهای دولتی در شهرستان مبارکه تأمین شود.

وی ادامه داد: جای تأسف دارد که بعضی از صنایع و نهادهای دولتی در امور دیگر هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند اما در چنین کمک‌های خیری پای خود را پس می‌کشند که این امر عادلانه نیست.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: درصدد هستیم که مدیران صنایع این شهرستان را به بازدید از چنین مراکز بیاوریم تا از نزدیک با مشکلات موجود در این شهرستان آشنا شوند و کمک‌های آنان را نیز جذب کنیم.

وی افزود: متأسفانه موانع مالی بزرگی بر سر راه کمک‌رسانی این مراکز به قشر معلول در جامعه است که درصدد رفع این مشکلات از طریق صنایع این شهرستان هستیم.

‌در این مرکز 60 معلول ذهنی به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول