اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

مراکز نگهداری از معلولان نماد نوع‌دوستی واقعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز نگهداری از معلولان نماد نوع‌دوستی، انسانیت و خداپرستی است.

مراکز نگهداری از معلولان نماد نوع‌دوستی واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالوحید قیاضی نماینده شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان عصر امروز از مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش سرخ رود بازدید کردند.

عبدالوحید فیاضی در این بازدید بیان داشت: بدون تردید نقش زیبایی که از ایثار و خدمت به انسان‌های در این مکان شکل گرفته است جز با لطف خداوند سبحان و توفیق حضرت حق، امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اعضای هیئت مدیره و کارکنان مرکز و مدیریت بهزیستی شهرستان، این مرکز را مرکزی موفق و دلپذیر دانست که نماد نوع‌دوستی و انسانیت و خداپرستی را در آن به نمایش گذاشتند.

رئیس اداره بهزیستی محمودآباد نیز با قدردانی از حضور مسئولان که همیشه یار و یاور بهزیستی  هستند، تصریح کرد: مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی شهید فیاض بخش سرخرود، به‌صورت شبانه روزی به 45 نفر از معلولان خدمت‌رسانی می‌کند که به‌صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

خلیل محمودی خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی شهید فیاض بخش جزء مراکز درجه یک استان و نمونه کشوری بوده و با کمک‌های دولتی و خیرین به خدمت‌رسانی مشغول است.

وی در پایان از خیرین و انسان‌های نوع دوست درخواست کرد تا  با کمک‌های مادی و معنوی و حضور فیزیکی خود از معلولان مرکز دلجویی کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول