اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورزقان:

ورزقان با 2500 معلول مرکز نگهداری معلولان ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورزقان گفت: متاسفانه این شهرستان دومین شهرستان استان از لحاظ تعداد معلولان با دو هزار و 500 معلول است اما مرگز نگهداری معلولان را ندارد.

ورزقان با 2500 معلول مرکز نگهداری معلولان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، محرم فروغی صبح امروز در شورای اداری شهرستان ورزقان، با اشاره به وضعیت نابسامان و دشوار معلولان در شهرستان ورزقان رسیدگی به امور مختلف آنها از سوی اداره کل بهزیستی استان خواستار شد و اظهار کرد: متاسفانه شهرستان ورزقان دومین شهرستان در استان از لحاظ تعداد معلول نسبت به جمعیت شناخته شده است و تا به حال دو هزار و 500 نفر معلول مختلف شناسایی شده که فقط 750 نفر آنها در بهزیستی شهرستان پرونده دارند و بقیه بلاتکلیف هستند.

وی با اشاره به مشکلات این قشر از مردم افزود: یکی از دغدغه‌های مهم آنها نبود مرکز نگهداری در این شهرستان است.

فروغی گفت: در 10 سال گذشته فقط 17 نفر از آنها در مراکز نگهداری شهرستان‌های دیگر پذیرش شده‌اند و الآن شهرستان نیاز شدید به مرکز نگهداری این عزیزان را دارد که با وجود پیگیری‌ها همچنان این مشکل مهم حل نشده است.

اسماعیلی، امام جمعه ورزقان نیز در این نشست مسئولان شهرستان را به انجام بیشتر وظایف محوله، تواضع در برابر مردم و مراجعه‌کنندگان، عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی و پرهیز از انتقام‌جویی همکاران و مراجعه‌‌کنندگان را یادآور شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول