اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

جلسه شورای اداری بابل در مرکز نگهداری معلولان برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: جلسه شورای اداری بابل با حضور یکی از مسئولان مازندران در مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل برگزار شود.

جلسه شورای اداری بابل در مرکز نگهداری معلولان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید عیسی هاشمی عصر امروز در بازدید از مرکز معلولان نوشیروانی بابل اظهار داشت: کسانی که در این مرکز مشغول خدمات‌دهی به معلولان بوده افرادی انتخاب شده هستند و در این راستا مسئولان باید نسبت به ایجاد آرامش روحی و روانی کارکنان این مراکز توجه کنند.

وی افزود: مرکز نوشیروانی به یمن نگاه بسیار آگاهانه و هوشمندانه مرحوم نوشیروانی تاسیس شد و بر همین اساس نیز هنوز نگاه انسان‌دوستانه خیران و مسئولان استان و شهرستان بابل به این مرکز معطوف است.

هاشمی با اشاره به اینکه باید نسبت به آموزش کادر این مرکز توجه شود، بیان کرد:  کسانی قادر به خدمت‌گزاری در این عرصه هستند که عاشق و در عین حال  صبور بوده و با توجه به آگاهی و دانش روز، چگونگی برخورد و رفتار با معلولان را داشته باشند.

این مسئول اذعان کرد: باید مسئولان مراکز بهزیستی قادر به طراحی وضع ایده‌آل بوده و خصوصیات یک آرمان مرکز بهزیستی را طراحی کنند، ضمن اینکه با اطلاع‌رسانی درست مردم را با وضع موجود مرکز آشنا و با کشاندن و جذب مردم به این مراکز از حمایت آنها بهره‌مند شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: حضور مردم در این مراکز و مشاهده وضعیت معلولان مبنی بر اینکه بعد از 35 سال روی تخت ماندن هیچگونه مشکل جسمی و زخم بستر ندارند، نشان از ارائه خدمات ارزنده پرسنل زحمتکش این مرکز است.

 وی اظهار داشت: همه این معلولان انسان بوده و از ما به عنوان هم‌نوع خود انتظار دارند به آنها کمک کنیم که این انتظار، انتظاری بجا و درست است.

هاشمی با اشاره به نقش مهم اطلاع‌رسانی درست در جذب مشارکت‌های مسئولان و مردم بیان کرد: برای آشنایی بهتر مسئولان پیشنهاد می‌کنم در آینده نزدیک جلسه شورای  اداری بابل با حضور یکی از مسئولان مازندران در مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل برگزار شود.

وی قول مساعد داد از این مرکز و دیگر مراکز بهزیستی مازندران حمایت کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول