اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

300 نهال در 3 روستای بخش مرکزی ورامین غرس شد

خبرگزاری فارس: با توجه به نزدیکی بهار و ایام سال نو، 300 نهال در سه روستای بخش مرکزی ورامین غرس شد.

300 نهال در 3 روستای بخش مرکزی ورامین غرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه سال نو و آغاز فصل بهار، 300 نهال در سه روستای بخش مرکزی ورامین غرس شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: ائمه معصومین (ع) و بزرگان دینی ما همواره بر درختکاری و ایجاد فضای سبز تأکید داشته‌اند.

سید رضا طباطبایی تصریح کرد: بخشداری مرکزی با توجه به پیش رو داشتن بهار طبیعت و ایام سال نو بیش از 300  اصله نهال در روستاهای علی‌آباد، باغخواص و کلاته کاشته‌ است.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین افزود: البته در نظر داریم با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، این روند را در روستاهای بخش مرکزی ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: ایجاد فضای سبز و درختکاری از مواردی بوده که از ابتدای سال تاکنون بیش از پیش مورد توجه بخشداری مرکزی قرار داشته است.

طباطبایی بر لزوم مصرف بهینه آب برای توسعه فضای سبز تأکید کرد و گفت: با مکانیزه کردن سیستم آب‌رسانی به این نهال‌ها و نیز ترمیم نهرها می‌توانیم در مصرف آب مورد نیاز نهال‌ها و فضای سبز صرفه‌جویی کنیم.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول