اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد خبر داد

کاشت 6 هزار اصله نهال در سعدآباد

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد از کاشت 6 هزار اصله نهال در سعدآباد خبر داد.

کاشت 6 هزار اصله نهال در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید جواد مهدی شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان شهرداری سعدآباد اظهار داشت: زیباسازی شهر یکی از اولویت‌هایی است که شهرداری سعدآباد در یک‌سال گذشته به‌طور گسترده مورد توجه قرار داده است.

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته اقدامات مهمی در این زمینه صورت گرفته و به فضل خدا این روند در سال جاری با جدیت توسط مجموعه شهرداری سعدآباد دنبال می‌شود.

مهدی بیان داشت: سامان‌دهی تبلیغات شهری از طرح‌های شاخص شهرداری سعدآباد در زمینه تبلیغات شهری است و با جدیت مجموعه شهرداری در اجرای این طرح موفقیت نسبی این طرح را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهمی که در زمینه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گرفته است، گسترش سرانه فضای سبز شهری است.

این مسئول اذعان داشت: نصب 6 هزار اصله درخت در مناطق مختلف شهری سعدآباد، رویکرد مهمی است که شهرداری سعدآباد به‌منظور توسعه سرانه فضای سبز شهری و اجرای نهضت فضای سبز در سعدآباد مورد توجه قرار داده است.

شهردار سعدآباد عنوان کرد: در اجرای طرح گسترش فضای سبز شهری توجه خاصی به مناطق نوساز و مناطق محروم شهری داریم و به‌طور خاص در این مناطق به گسترش فضای سبز شهری خواهیم پرداخت.

وی افزود: شهروندان در گسترش فضاهای سبز نقش مهمی دارند و انتظار می‌رود در حد توان در این زمینه تلاش کنند.

مهدی ابراز داشت: ایجاد و گسترش فضای سبز باید به صورت فرهنگ عمومی و علاوه بر آن حفظ فضاهای سبز موجود نیز باید به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تبدیل شود.

این مسئول گفت: سعدآباد یکی از مناطق مهم شهرستان در عرصه گردشگری است و گسترش سرانه فضای سبز شهری جاذبه‌های گردشگری این شهر را بیش از پیش خواهد کرد.

مهدی تصریح کرد: شهرداری سعدآباد در سال‌های گذشته از تمام پتانسیل‌های خود برای گسترش جاذبه‌های گردشگری بهره ‌برده و با اجرای طرح‌های زیباسازی شهری در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2451/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول