اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-154

نونهالان بابلی مزار شهدا را عطرافشانی کردند

خبرگزاری فارس: نونهالان مهدکودک‌های بابل، مزار شهدای امیرکلا در مازندران را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

نونهالان بابلی مزار شهدا را عطرافشانی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، پیش از ظهر امروز برای نخستین بار توسط نونهالان مهد کودک‌های بابل، مزار شایستگان و شهدای شهر امیرکلا غبارروبی و عطرافشانی شد.

محمد عموزاده رئیس بهزیستی بابل در این مراسم اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی قبل از سال 1342 به مراتب اعلام کرده بود یارانمان در گهواره هستند. در حال حاضر نیز با حضور این نونهالان در مزار شهدا با امام راحل تجدید پیمان می‌کنیم که نگهداری انقلاب، حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب را طوری برنامه‌ریزی کنیم که بچه‌ها نگهدارنده این انقلاب باشند.

محمد عموزاده افزود: این امر مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه همه مسئولان جدای از برگزاری همایش‌های مختلف که در جایگاه خود اهمیت دارد اشاعه فرهنگ شهادت و انقلاب را چهره به چهره به نسل جوان آموزش دهند.

وی بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم در ایام دفاع مقدس و دهه مبارک فجر، طوری برنامه‌ریزی کنند که در کنار افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها، فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را از طریق چهره به چهره به نونهالان آموزش داده که یکی از این برنامه‌ها حضور کودکان در مزار شهدا است.

این مسئول اذعان داشت: عصر کنونی عصر ارتباطات و رایانه بوده و ماهواره، رسانه‌های صوتی و تصویری در همه منازل وجود دارد، بنابراین با اجرای برنامه‌های آموزشی مطلوب باید تلاش کنیم تا خدای ناکرده برنامه‌های شبکه‌ای جایگزین برنامه‌های آموزشی برای بچه‌ها نشود.

عموزاده تصریح کرد: به همه شهدا اعلام می‌کنیم مطمئن باشید اگر بچه‌ها مربی خوبی داشته باشند و مربیان، فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را به بچه‌ها آموزش دهند مطمئنا این کودکان ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود.

وی افزود: شهرستان بابل دارای 51 مهد شهری و 90 روستا مهد فعال است که در این مهدها بیش از 6 هزار کودک پذیرش شدند که در مهدهای شهری 200 مربی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/86009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول