اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

کاشت 15 هزار اصله نهال در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از کاشت 15 هزار اصله نهال در آبپخش خبر داد.

کاشت 15 هزار اصله نهال در آبپخش

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش نیازهای متعددی در عرصه‌های مختلف شهری دارد که باید با برنامه‌ریزی مناسب و کارآمد برای برای رفع حداکثری نیازها در قالب برنامه‌های سالانه تلاش کنیم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر، نخبگان محلات مختلف شهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر یکی از رویکردهای شهرداری در تنظیم برنامه‌های سالانه بوده و در این زمینه تلاش کرده‌ایم.

موسوی بیان داشت: مجموعه شهرداری آبپخش بر اساس خواسته‌های مردمی توجه خاصی به اجرای پروژه‌های مربوط به آسفالت معابر و خیابان‌های شهر داشته و در این زمینه با تلاش و پشتکار مجموعه شهرداری توانسته‌ایم به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابیم.

وی با اشاره به اجرای 160 هزار متر مربع آسفالت طی ماه‌های گذشته در آبپخش، اضافه کرد: اجرای 160 هزار متر مربع آسفالت در آبپخش طی ماه‌های گذشته از اقدامات ارزنده‌ای است که شهرداری آبپخش انجام داده و به نوعی می‌توان از آن به‌عنوان نهضت آسفالت در آبپخش یاد کرد.

این مسئول گفت: توسعه زیرساخت‌های فضای سبز شهری یکی از نیازهای مهم شهرداری بوده که شهرداری آبپخش در سال‌های گذشته در کنار اجرای طرح‌های عمرانی در محلات مختلف به آن توجه داشته و به صورت محدود اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

شهردار آبپخش از کاشت 15 هزار اصله نهال در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: نهضت فضای سبز در استان بوشهر که طرح ابتکاری استاندار است، اقدامی ارزشمند در زمینه توسعه فضاهای سبز شهری است و در قالب اجرای این طرح شاهد کاشت 15 هزار اصله نهال در نقاط و محلات مختلف شهر آبپخش خواهیم بود.

وی به ساخت رمپ ورود و خروج جایگاه سی.ان.جی آبپخش اشاره کرد و متذکر شد: اعتبارات لازم به منظور ساخت رمپ ورودی و خروجی جایگاه سی.ان.جی آبپخش را اخذ کرده‌ایم و در آینده نزدیک با اعتبار یک میلیارد و 320 میلیون ریال این پروژه مهم را اجرا خواهیم کرد.

موسوی اذعان داشت: قدیمی بودن غسالخانه آرامستان آبپخش از مسائل مهمی است که در ماه‌های گذشته مکررا توسط شهروندان به آن تاکید می‌شد و با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات لازم به‌منظور ساخت غسال‌خانه جدید آرامستان آبپخش در زیربنای 150 متر مربع را اخذ کرده‌ایم و در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی این طرح مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول