اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

کاشت نهال در مجتمع‌های خدمات بهزیستی شهرری

خبرگزاری فارس: اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 در راستای اجرای طرح استقبال از بهار نسبت به کاشت 250 اصله نهال در مجتمع‌های خدمات بهزیستی این منطقه اقدام کرد.

کاشت نهال در  مجتمع‌های خدمات بهزیستی شهرری

نقی نگین‌راز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اعلام این خبر گفت: در آستانه فصل بهار و در راستای توسعه فضاهای سبز شهری نسبت به کاشت 250 اصله نهال در مجتمع‌های خدمات بهزیستی شهید حاج باقری در محله سیزده آبان و شهدای گمنام محله دولت‌آباد اقدام کرده‌ایم.

رئیس اداره فضای سبز منطقه 20 ادامه داد: در این اقدام گونه‌هایی از درختان خرمالو، سیب و زردآلو توسط تعدادی از شهریاران جوان در فضای سبز این دو مجتمع که محل نگهداری و مراقبت کودکان بی‌سرپرست است، کاشته شد.

نگین‌راز به برگزاری جلسه بهداشت محیط کار نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اولین جلسه بهداشت محیط کار با حضور نماینده مرکز بهداشت شهرری، ناظران نواحی هفتگانه و پیمانکاران فضای سبز در ساختمان مرکز آموزش گل و گیاه منطقه 20 برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه و در ارتباط با رعایت بهداشت و نظافت لباس کار کارگران، سرویس‌های بهداشتی، هماهنگی برگزاری جلسات آموزشی برای کارگران تا قبل از دهم اسفند ماه، انجام معاینات کارگران در اردیبهشت ماه سال آینده توسط مرکز بهداشت بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول