اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه پیام‌نور ابهر صورت می‌گیرد

برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع جرم‌شناختی در ابهر

خبرگزاری فارس: به میزبانی دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر، کرسی آزاداندیشی با موضوع جرم‌شناختی برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع جرم‌شناختی در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،‌ دانشگاه پیام‌نور ابهر یکی از مراکز دانشگاهی است که به صورت سالانه و مستمر برنامه‌های مختلف دانشجویی از قبیل کرسی‌‌های آزاداندیشی را برگزار می‌کند.

به منظور ارتقای سطح آگاهی دانشجویان این مرکز کرسی آزاداندیشی با موضوع سیمای جرایم و تحلیل و بررسی جرم‌شناختی در این مرکز برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور خسروی رئیس دادگستری شهرستان ابهر، رضا ذوالقدر عضو هیئت علمی دانشگاه و وکیل دادگستری به عنوان مخالف و موافق و جمعی از قضات، وکلا، اساتید و دانشجویان رشته حقوق برگزار می‌شود.

حلقه علمی میزان کانون بسیج اساتید و ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری ابهر، دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر را در برگزاری این مناظره و کرسی آزاد اندیشی یاری می‌کنند.

این برنامه ساعت 14 روز 12 اسفند ماه سال‌جاری در سالن اجتماعات مرکز ابهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، سال گذشته نیز دانشگاه پیام‌نور  ابهر در راستای توسعه و تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته‌های علمی - پژوهشی پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی را برگزار کرده و در این همایش موضوعات مختلفی از قبیل پترولوژی، ژئوشیمی، کانی‌شناسی و بلورشناسی، زمین‌شناسی اقتصادی و منابع معدنی، کانه‌آرایی و فرآوری مواد معدنی، چینه‌شناسی و فسیل‌شناسی، رسوب‌شناسی و سنگ‌شناسی رسوبی، زمین‌شناسی نفت و مخازن هیدروکربوری، زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌شناسی پزشکی، زمین‌شناسی ساختمانی و تکتونیک، زمین‌شناسی مهندسی، ژئوفیزیک و لرزه زمین ساخت، آب‌شناسی و آلودگی منابع آب، زمین آمار، زمین ریاضی و زمین گردشگری، سنجش از دور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول