اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد

تصویب راه‏اندازی 2 دانشکده در دانشگاه رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تصویب راه‏اندازی دانشکده‏های فنی مهندسی و علوم پایه در این دانشگاه خبر داد.

تصویب راه‏اندازی 2 دانشکده در دانشگاه رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش گفت: تلاش‏های مستمر و بی‏وقفه مسئولان این دانشگاه منجر به أخذ مصوبه ایجاد دو دانشکده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی عنوان کرد: در پی درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی، وی پس از ملاحظه ضوابط و مقررات و مطالعه گزارش دفتر تشکیلات و بهبود روش‏ها و انطباق آن با عوامل، شرایط و امکانات مربوط، با ایجاد دانشکده‏های فنی و مهندسی و علوم پایه در این واحد دانشگاهی موافقت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از محمد خجسته معاون اداری و مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و کارکنان آن حوزه و همچنین از معاون آموزشی این واحد، مدیران و کارکنان آموزشی به واسطه زحمات زیادی که در زمینه تصویب این دانشکده‏ها متحمل شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2568/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول