اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مدیران بدون توجه به حواشی به فکر توسعه دانشگاه باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نقش کارکنان در توسعه همه جانبه دانشگاه غیرقابل انکار است و تمام مدیران و پرسنل بدون حاشیه به دنبال توسعه دانشگاه باشند.

مدیران بدون توجه به حواشی به فکر توسعه دانشگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری صبح امروز در آیین معرفی معاون جدید توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: توسعه دانشگاه بدون مشارکت کارکنان بی‌معناست و باید در فضایی آرام و بدون حاشیه، مدیران و کارکنان به دنبال کارهای توسعه‌ای و رفاهی باشند.

وی با انتقاد از بعضی کم کاری‌ها در مجموعه مدیریتی و پرسنلی اظهار داشت: مدیران میانی باید نظارت بیشتری بر روی عملکرد زیرمجموعه خود داشته باشند و از ساعات اداری حداکثر بهره‌وری را بکنند و برای مردم مفید واقع شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: اگر در سیستم اداری بدون سفارش و یادداشت کار انجام نمی‌گیرد نشان‌دهنده اشکال در آن سیستم است و باید اصلاح شود.

حیدری بیان داشت: مدیران باید الگو برای زیرمجموعه خود باشند و کارکنان نیز باید با تلاش و کوشش خودشان به کار اهمیت بدهند و قداست دانشگاه را حفظ کنند زیرا دانشگاه با دیگر ادارات متفاوت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در یک نظام اسلامی، صحیح نیست عده‌ای بدون دلیل و مدرک به دیگران افترا ببندند و حرف نادرست را در افکار عمومی منتشر کنند.

وی بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید خدمت‌گزار مردم باشیم و این یک تکلیف بر دوش ماست که نباید لحظه‌ای از آن غفلت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: نباید از فضای اداری که به عنوان یک امانت در اختیار ما گذاشته شده در جهت مسایل غیرکاری و غیراخلاقی استفاده کنیم زیرا خداوند همواره ناظر اعمال ماست و حرکات ما را رصد می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اتفاقات خوبی در استان در حال افتادن است که نیاز به یک همت همه جانبه دارد و هرکسی احساس کند توانایی بیشتری دارد باید تلاش بیشتری نشان دهد.

در پایان با قدردانی از تلاش‌های جهانگیر شاهینی، ایرج بیژنی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول