اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اسفند ماه برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور 20 اسفند ماه در مشهد برگزار می‎شود.

نخستین دوره مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد رضایی ‌رکن‌آبادی ظهر امروز در نشست خبری نخستین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های والیبال، کشتی، بسکتبال، شنا و بدمینتون برگزار می‌شود.

وی افزود: خراسان‌رضوی، اصفهان، خوزستان، البرز، مازندران و تهران از جمله استان‌هایی هستند که در این رشته‌ها با یکدیگر رقابت می‎کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری خراسان‌رضوی عنوان کرد: نخستین دوره مسابقات رشته بسکتبال پسران در مشهد از پنجم تا دهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

رضایی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم از استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان، چهارمحال بختیاری، خراسان‌رضوی، تهران و همدان با حدود 70 ورزشکار در خانه بسکتبال مشهد برگزار می‌شود.تیم‌های برتر این دور از مسابقات به فینال مسابقات کشوری سال آینده راه پیدا می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: تاکنون تیم‌هایی که به واحدهای استانی در سطح کشور ارسال کرده‌ایم شامل رشته‌های بدمینتون، بسکتبال و فوتسال بوده است که امیدواریم این دانشجویان ورزشکار در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال‌ شوند.

رضایی با اشاره به آزمون کارشناسی ‌ارشد دانشگاه علمی، کاربردی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه صبح روز یازدهم اسفند ماه امسال همزمان در 31 شهر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت‌های ورود به جلسه از روز سه‌شنبه هشتم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و محل آزمون و رفع نقص برای داوطلبین مشهدی، در محل سالن جهاد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری خراسان‌رضوی یادآور شد: مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه‌ها متفاوت است، زیرا دانشگاه علمی کاربردی پروژه محور است و در همین راستا دانشجو می‌پذیرد.

رضایی عنوان کرد: یکی از روش‌هایی که می‌تواند وضعیت ارتباط بین علم و صنعت را ایجاد کند، رویکرد پروژه محور دانشگاه علمی کاربردی است.

وی در ارتباط با هیئت‌های مذهبی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: نشست هیئت‌های مذهبی دانشگاه جامع علمی کاربردی هفدهم تا هجدهم اسفند ماه امسال با حضور 260 نفر از مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری خراسان‌رضوی تاکید کرد: 60 مرکز علمی کاربردی و 48 هزار دانشجو در سطح استان داریم که حدود 43 مرکز در مشهد و بقیه در شهرستان‌ها قرار دارد، این در حالی است که در سطح کشور از نظر دارا بودن مرکز، رتبه نخست را داریم.

 انتهای پیام/70025/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول