اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست دانشگاه‌ فرهنگیان کشور مطرح کرد

بصیرت‌افزایی هدف عمده از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست دانشگاه‌ فرهنگیان کشور گفت: هدف عمده از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان بصیرت‌افزایی در ابعاد مختلف میان این قشر سازنده از کشور بود.

بصیرت‌افزایی هدف عمده از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ضیاء‌الله اعزازی ظهر امروز در آئین افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از حضور نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان که برای امر آموزش معلمان از خود اهتمام نشان دادند قدردانی کرد و گفت: به منظور حمایت و توجه بیشتر به دانشگاه‌های فرهنگیان در سطح کشور باید در بودجه سال آینده مزایایی برای این مراکز صورت پذیرد.

امام خمینی با انقلاب باور ایرانی را احیاء کرد

مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با به وجود آوردن انقلاب باور ایرانی را در بین جامعه احیاء کرد از این رو باید گفت ملت ایران می‌تواند، جوان ایرانی می‌تواند و استعداد دارد در تمامی صحنه‌ها در مقابل دشمنان ایستادگی کند و به پیروزی برسد و بدون مقدمه فرمانده جنگ شود.

رتبه 40 علمی ایران در 15 سال گذشته/رتبه علمی 14 ایران امروزی

این مسئول کشوری در ادامه به جایگاه علمی کشور اشاره کرد و گفت: جایگاه علمی کشور در 30 سال گذشته چگونه بود، چه امکاناتی داشتیم حدود 15 سال پیش رتبه علمی ایران بیش از 40 بود امروزه شاهد پیشرفت‌های زیادی در تمامی زمینه‌های علمی هستیم که می‌توان رتبه علمی کنونی ایران را 14 عنوان کنیم که این نشان از پیشرفت فزاینده ما دارد.

اعزازی پیشرفت ایران را نشان از خودباوری جوانان ایرانی دانست و گفت: کشور ترکیه را به لحاظ رتبه علمی جزء کشورهای برتر می‌دانند ولی باید گفت جوان ایرانی با باور قوی خود در تمامی زمینه‌ها همچنان پیشرو بوده و هست و باید به جهانیان ثابت کرد که جوان ایرانی می‌تواند.

خودباوری جوانان عامل پیشرفت ایران است/جوان ایرانی می‌تواند

مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان کشور اذعان کرد: مقام معظم رهبری چشم‌انداز 20 ساله طراحی کرده‌اند و هنوز با داشتن فرصت جزء کشورهای برتر در زمینه‌های پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و ...دارای رتبه‌های خوبی هستیم و امروزه شاهد افتخارآفرینی ایران بوده که همه آن‌ها در اثر تلاش و خودباوری جوانان ایرانی است. 

وی بیان داشت: حکومت دینی می‌تواند موفقیت کسب کند در رأس مدیریت ولایت‌فقیه است، ولی فقیه نعمت عظیمی است امروز بعد از چندین سال متوجه می شویم که امام راحل چه خوب فرموده‌اند « پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد».

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد پیروزی‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف هستیم و باید گفت همه این عزت، و عظمت را مدیون امام راحل ولی‌فقیه و مدیون تلاش‌های رهبری و اطاعت مردم از ولی امر مسلمین هستیم.

اعزازی یادآور شد: دانشگاه‌ فرهنگیان را در سطح کشور تأسیس کردیم تا معلمی در شان نظام و انقلاب و ادامه دهند راه شهدا و امام شهدا تربیت کنیم امیدواریم دانشجویان آگاه و با بصیرت دانشگاه فرهنگیان پیام رسان امام و شهدا باشند.

انتهای پیام/82011/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول