اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) ساری:

ارزش‌های دفاع مقدس در راهیان نور به تصویر کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) ساری به تصویر کشیدن عظمت و اقتدار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و ارزش‌های معنوی دفاع مقدس را از طریق کاروان‌های راهیان یک اصل مهم برشمرد.

ارزش‌های دفاع مقدس در راهیان نور به تصویر کشیده می‌شود

جواد کردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه راهیان نور یک سفر معنوی و جهاد فرهنگی برای بیعت با ولایت و امتداد راه شهیدان است، گفت: این سفر معنوی یک حرکت از جنس دفاع مقدس است و اثر خوبی در جوان و نوجوان دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) ساری بر تلاش هر چه بیشتر باشکوه‌تر شدن راهیان نور تاکید کرد و افزود: ما امانتدار شهدا و نسل گذشته هستیم و باید تلاش کنیم این سفرها باشکوه بیشتر و تاثیرگذارتر برگزار شود.

کردان با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی کشور قدمگاه انسان‌های از خود گذشته و به‌ خدا پیوسته است، خاطر نشان کرد: مقاومت هشت ساله رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شد تا امروز دشمنان ایران اسلامی دچار ترس و وحشت باشند.

این مسئول تصریح کرد: در شلمچه عملیات‌های زیادی از جمله عملیات کربلای پنج انجام شد که در این عملیات تعداد زیادی از رزمندگان ما به شهادت رسیدند و ضربه بسیار محکمی به نیروهای بعثی عراق وارد شد.

وی با اشاره به اینکه الگوی ایثار از مهم‌ترین اهداف اعزام بسیجیان به مناطق جنگی است، افزود: راهیان نور پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان با دفاع مقدس است.

کردان تبیین شیوه‌‌های جنگ نرم و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را از دیگر اهداف اعزام بسیجیان به این مناطق اعلام کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) ساری بیان داشت: اعزام نسل سوم و چهارم انقلاب برای حضور در این کاروان‌ها در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی، راه شهدا و اهداف آنان را در زندگی خود سرلوحه قرار دهند.

این مسئول به تصویر کشیدن عظمت و اقتدار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و ارزش‌های معنوی دفاع مقدس را از طریق کاروان‌های راهیان یک اصل مهم برشمرد.

کردان بر اجرای مراسم‌‌های معنوی و مسابقه‌های فرهنگی به منظور آشنایی بیشتر بسیجیان با فرهنگ جبهه و جنگ در اردوهای راهیان‌ نور تاکید کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) شهرستان ساری در پایان بر همکاری هر چه بیشتر سپاه ، بسیج و سازمان آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: با همکاری یکدیگر حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور که خاری دیگر در چشم دشمنان است نسبت به سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/2296/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول