اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشتغال عشایر

معدن مس ‌ظفتک در ریگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان با اشاره به ظرفیت بالای مناطق عشایری این شهرستان گفت: ‌معدن مس ‌ظفتک به زودی در ریگان راه‌اندازی می‌شود.

معدن مس ‌ظفتک در ریگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان مجید اعتمادی ظهر امروز در بازدید از منطقه عشایری ظفتک اظهار داشت: در مناطق عشایری شهرستان ریگان نعمت‌های خوبی وجود دارد که یکی از آنها معادن مس‌ و از جمله آنها معدن مس ظفتک است.

وی افزود: در صورت استخراج این معادن تحول شگرفی در زمینه اشتغال در ریگان به ویژه در مناطق عشایری ایجاد‌ و جوانان بیکار زیادی مشغول به کار می‌شوند.

اعتمادی افزود: طی چند سال گذشته سرمایه‌گذاران زیادی از مناطق بازدید کردند که این معادن مطالعه آنها انجام و به زودی معدن مس ظفتک راه‌اندازی‌ می‌شود‌.

فرماندار ریگان یکی از مشکلات موجود را‌ راه برشمرد و افزود: با بستر‌سازی در زمینه ایجاد راه و برق این معدن آماده راه‌اندازی است.

اعتمادی گفت: پیگیری‌هایی در زمینه راه‌اندازی این معدن در تهران و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان انجام شده و نتایج اولیه مثبت است و این معدن مورد تائید قرار گرفته است.

تعدادی از عشایر این منطقه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این معدن شدند و با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی در ریگان و تلف شدن دام‌ها خواستار راه‌اندازی این معدن جهت اشتغال شدند.

به گزارش فارس، معدن مس ظفتک در 63 کیلومتری مرکز شهرستان ریگان قرار دارد.

انتهای پیام/80014/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول