اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

آمادگی راهداران خراسان‌رضوی برای اجرای طرح راهداری نوروزی

خبرگزاری فارس:مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: راهداران خراسان‌رضوی در حال آماده‌سازی خود برای اجرای طرح راهداری نوروزی در محورها و پذیرایی از زائران علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

آمادگی راهداران خراسان‌رضوی برای اجرای طرح راهداری نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی مشهد اظهار کرد: شهر مقدس مشهد علاوه بر جایگاه خاص در موضوعات سیاسی، تجاری و فرهنگی به لحاظ وجود بارگاه منور امام رضا(ع) و استعدادهای فراوان گردشگری، دارای اهمیت خاص بوده و مقصد نهایی میلیون‌ها زائر و مسافر در کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: بنابراین باید خدمت‌رسانی و راهداری در حوزه راه‌های مشهد مقدس متفاوت از تمام کشور باشد.

وی با اشاره به فرموده امام جمعه معظم مشهد که راهداران استان را خادمان ویژه امام رضا(ع) دانستند، افزود: بی‌شک راهداران خراسان‌رضوی که علاوه بر خدمت‌رسانی به جمعیت حدود 6 میلیونی استان، وظیفه خدمت به زائران حرم امام هشتم(ع)، گردشگران و همچنین عبور و مرور خودروهای ترانزیتی به چهار پایانه مرزی استان را بر عهده دارند، همیشه و در تمام ایام سال با آمادگی کامل مشغول انجام وظیفه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی راهداری در استان را امری مداوم و بدون تعطیلی دانست و خاطر پنشان کرد: در حالی‌که هنوز طرح راهداری زمستانی در محورهای استان در جریان است راهداران استان در حال آماده‌سازی خود برای اجرای طرح راهداری نوروزی در محورها و پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) هستند.

قلندر یادآور شد: اجرای طرح ویژه استقبال از کاروان‌های زائران پیاده حرم امام رضا(ع) و خدمت‌رسانی به آنان همزمان با دهه آخر صفر از اقدامات برجسته حوزه راهداری استان خراسان‌رضوی بود.

وی با اشاره به اینکه راهداران به دلیل انتخاب مسیر سخت خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت کاری و داوطلبانه در زمره بندگان خاص خداوند قلمداد می‌شوند، اظهار کرد: در بحث خدمات‌رسانی، معیشت و رفاه کارکنان اداره کل باید با توجه به زحمات نیروهای این بخش‌ رعایت شود و از زحمات این عزیزان قدردانی صورت گیرد.

انتهای پیام/70001/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول