اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه یادواره 12 شهید زن استان گلستان مطرح شد

طاقتی: افزایش مراکز فرهنگی و تفریحی راه مقابله با تهاجم دشمن

خبرگزاری فارس: یک فعال فرهنگی از استان قم گفت: مسئولان باید با افزایش مراکز فرهنگی و تفریحی نسبت به ایجاد و تقویت مراکز سالم برای جوانان مبادرت کنند که این مهم راه مقابله با تهاجم دشمن است.

طاقتی: افزایش مراکز فرهنگی و تفریحی راه مقابله با تهاجم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سهام طاقتی بعدازظهر امروز در حاشیه یادواره 12 شهید زن استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر مراکز تفریحی سالم برای جوانان افزایش پیدا کند، آسیب‎های مخرب اجتماعی از جمله ماهواره، آنان را از خطرات مصون نگه خواهد داشت.

وی نقش مدارس را بسیار کلیدی خواند و ادامه داد: باید برای جذب جوانان برنامه‎های فرهنگی خوبی برنامه‎ریزی کنیم همچنین تدریس دروس باید به گونه‎ای باشد که دانش‎آموزان از درس دلزده نشوند.

بیشترین ضعف فرهنگی ناشی از عدم هماهنگی بین ارگان‎ها است

این بانوی رزمنده خرمشهری بیشترین ضعف فرهنگی را در عدم هماهنگی بین ارگان‎ها و مسئولان برشمرد و اظهار داشت: تا زمانی که هر یک از دستگاه‎ها به کار گروهی مبادرت نکنند به هدف مطلوب دست پیدا نخواهیم کرد.

طاقتی تأکید کرد: متأسفانه در سایه تکرارها هنوز هم شاهد عدم هماهنگی در برگزاری برنامه‎های فرهنگی در جامعه هستیم و زمانی که به این مهم توجه نشود شیطان در همه ابعاد رسوخ پیدا خواهد کرد.

زنان اگر برای خود ارزش قائل نشوند در تهاجم فرهنگی حذف خواهند شد

وی نقش زنان را در همه عرصه‎ها مهم و کلیدی خواند و اظهار داشت: زنان زمانی می‎توانند نقش مؤثرتری داشته باشند که برای خود ارزش قائل باشند و اگر این ارزش را برای خویش قائل نشوند در تهاجم فرهنگی حذف می‎شوند.

این بانوی رزمنده خرمشهری و فعال فرهنگی به جوانان توصیه کرد برای مصون ماندن از دسیسه‎های دشمن به قرآن متوسل شوند.

وی افزود: اگر جوانان روزی فقط دو آیه از قرآن را بخوانند و به خواندن نماز اول وقت نیز اهتمام داشته باشند برکات خداوند را در زندگی خواهند دید.

طاقتی در خصوص اقتصاد مقاومتی که یکی از دغدغه‎های جدی مقام معظم رهبری است، گفت: کنار گذاشتن حرص نوعی اقتصاد مقاومتی است و در شرایطی که دشمن اقتصاد تهاجمی را در پیش گرفته، باید مانند زمان جنگ مقاومت داشته باشیم که نتیجه ‎آن همچون گذشته پیروزی است.

انتهای پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول