اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

بازاریان گرانفروشی نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: به بازاریان توصیه می‌شود پیرو قانون عمل کنند و به این مردم خوب و متدین و انقلابی، گران‌فروشی نکنند.

بازاریان گرانفروشی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زابل در مصلی المهدی (عج) این شهرستان به فرارسیدن روز تربیت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: چنانچه تربیت در خانواده صحیح و درست باشد، رابطه والدین با فرزندان به طور صحیح انجام گیرد، استحکام خانواده را به همراه خواهد داشت به ویژه اینکه خوش‌اخلاقی جزو ارکان خانواده اسلامی است.

وی افزود: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری برای همه مسئولان، مدیران و همه ملت گره‌گشا و فصل‌الخطاب است. اندرزهای حکیمانه مقام معظم رهبری بسیار امیدوار کننده است لذا همه باید تحت فرامین ایشان بوده و با جدیت به فرمایشات رهبر فرزانه عمل کنیم.

طباطبایی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ما به آمریکا اعتمادی نداریم زیرا دست آمریکا کج و آلوده به خیانت است.

وی تصریح کرد: دشمن‌شناسی هنر مهمی است و آمریکا فشار بسیاری بر ما وارد می‌کند تا تسلیم آنها شویم اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری، اگر ما تسلیم شویم چرا انقلاب کرده‌ایم؟

خطیب جمعه زابل گفت: آمریکا عنصر خیانتکاری است که در یک دست شعار مذاکره و در دست دیگر زور و تهدید دارد. آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ما چه کارها که نکرده و در کشتن زن، بچه، مسئولان و... دست داشته است. ما یک رهبر بزرگ و آگاه داریم که اطاعت از رهبری بر ما واجب است.

وی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو هستیم لذا مسئولان باید نظارت و کنترل بیشتری بر بازار و قیمت کالاها داشته باشند تا برای مردم دغدغه و نگرانی در این زمینه به وجود نیاید.

طباطبایی اضافه کرد: به بازاریان توصیه می‌شود پیرو قانون عمل کنند و به این مردم خوب و متدین و انقلابی، گران‌فروشی نکنند، خداترس بوده و در این ایام کمک کنند، دست همدیگر را بگیریم و جلوی دشمنان بایستیم.

وی گفت: مردم هم باید با مسئولان بهداشتی در زمینه‌های مختلف بهداشتی و درمانی از قبیل واکسیناسیون فلج اطفال و... همکاری کنند تا آنان بتوانند موفق‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/75002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول