اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه اصفهان:

ملت ایران مذاکره تحت فشار با آمریکا را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: نماینده سابق ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: آنهایی که بحث مذاکره با ایران را مطرح می‌کنند، باید بدانند که ملت ایران مذاکره با آمریکا را به عنوان یک تاکتیک نمی‌پذیرد.

ملت ایران مذاکره تحت فشار با آمریکا را نمی‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محی‌الدین میرمرشدی امروز با بیان این مطلب در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن در شهرضا اظهار داشت: با وجود گذشت 34 سال از دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهانیان همچنان از این واقعه بزرگ به عنوان یک معجزه یاد می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه 23 سال از رحلت امام خمینی (ره) گذشته است اما از آنجایی که رهبر معظم انقلاب به عنوان مظهر تجلی اندیشه و تفکر حضرت امام (ره) مطرح هستند، تاکنون همواره روحیه مقاومت، ایستادگی، شکست ناپذیری و ساده زیستی در سطح کشور جاودانه مانده است.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان نظام با اعمال تحریم‌ها درصدد خدشه دار شدن وحدت بین مردم هستند، افزود: ملت ایران تحریم‌ها و مشکلات زیادی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و طی ادوار مختلف تجربه کرده و بدون شک مسئولان باید برای رفع  مشکلات کنونی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن برخی صحبت‌ها پیرامون مذاکره ایران با آمریکا بیان کرد: آنهایی که بحث مذاکره ایران و آمریکا را مطرح می‌کنند، باید بدانند و آگاه باشند که ملت ما با کسی که چماق در دست دارد مذاکره نمی‌کند و در حالی که مذاکره‌ای تحت فشار و به عنوان تاکتیک مطرح باشد، به هیچ عنوان از سوی مردم مورد پذیرش نیست.

میرمرشدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم حفظ وحدت بین مسئولان تاکید داشته‌اند، افزود: مسئولان باید بدانند که ملت ایران با کسی عهد اخوت نبسته است، بلکه آنها باید با الگو قرار دادن شخصیت‌های برجسته‌ای همچون شهید مدرس و شهید رجایی به خدمت رسانی شایسته به مردم بپردازند.

وی یادآور کرد: رهبر معظم انقلاب از بد اخلاقی به عنوان خیانت یاد کرده‌اند و به همین دلیل باید تمام مسئولان با وفاق و یک دلی در راستای تحقق اهداف مردم تلاش کند.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان برنامه ریزی‌های گسترده‌ای در راستای کاهش گرایش مردم به عرصه‌های اجتماعی داشته، تصریح کرد: با حضور چشمگیر و بی سابقه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر توطئه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

به گزارش فارس، راهپیمایی مردم شهرضا از ساعت 9:30 صبح امروز از میدان تاسوعای این شهر آغاز شد و سپس راهپیمایان به شکل متحد و یکپارچه با راهپیمایی در مسیر میدان تاسوعا به سمت چهارراه شهرداری و سپس میدان حر ریاحی به سردادن شعارهایی مبنی بر دفاع و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پرداختند.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول