اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ناصری:

مذاکره با آمریکا به معنای نابودی زحمات 34 ساله ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا گفت: مذاکره با آمریکا یعنی نابودی انقلاب اسلامی و زحمات 34 ساله نظام در کشور.

مذاکره با آمریکا به معنای نابودی زحمات 34 ساله ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد اظهار داشت: دشمن قصد مذاکره با ما را ندارد و اینکه مطرح کرده تا با ما وارد مذاکره شود مطمئنا قصد و غرض دیگری را دنبال می‌کند و قرار نیست که صادقانه به گفت‌وگو بنشیند.

وی ادامه داد: حرف اول آن‌ها در مذاکرات دست برداشتن از مسائل هسته‌ای است که من همین‌جا اعلام می‌کنم کشور ایران از اهداف خود کوتاه نمی‌آید.

خطیب جمعه یزد افزود: ملت ایران اگر در هر عرصه‌ای کوتاه بیاید دشمنان جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آیند و در واقع آن‌ها مخالف دین ما هستند و مسائل مطرح شده تنها بهانه‌ای بیش نیست.

وی اضافه کرد: دشمن همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول این 34 سال با کشور ایران به روش‌های مختلف مبارزه کرده و قصد نابودی این آب و خاک را داشته است.

وی بیان داشت: مسئله‌ای که امروز با آن روبه‌رو هستیم جهانی شدن انقلاب ایران است که دشمن نیز از همین مسئله به شدت وحشت دارد و از زمانی که متوجه شد انقلاب ما ریشه آن‌ها را نابود می‌کند به هر طریقی قصد ضربه زدن به ملت و کشور اسلامی ما را دارد.

نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: برخی مطرح می‌کنند که ما دست از مسائل هسته‌ای خود برداریم تا تحریم‌ها کاهش یابد و مردم زیر فشار نباشند.

وی ادامه داد: من از همین‌جا پاسخ آن عده را می‌دهم که ما برای اقتدار این کشور و رشد انقلاب زحمت کشیدیم و شهید دادیم، مردم نیز جوان‌های خود را به پای این انقلاب داده‌اند و حالا شما می‌گویید برگردیم سر خانه اول خود.

آیت‌آلله ناصری با بیان اینکه ما با آمریکا کنار نمی‌آییم تصریح کرد: تن دادن به خواسته‌های استکبار چیزی محال برای کشور ما است چراکه اگر اینگونه می‌خواستیم که انقلاب نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: آنها نمی‌خواهند دین مبین اسلام بر مردم سلطه داشته باشد و در واقع آنها دخالت در امور دیگر کشورها را دنبال می‌کنند و در سخنان خود نیز مسائل ضد و نقیضی در این رابطه مطرح می‌کنند.

خطیب جمعه یزد اظهارداشت: قرآن کریم نیز صراحتا گفته است که دشمنان اسلام از دشمنی خود کوتاه نمی‌آیند تا جایی که با آن‌ها همرنگ شویم و از دین خود دست برداریم.

وی تصریح کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین اسلامی به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست و ما ایرانیان به دین خود پایبند هستیم اما در عین حال در این خصوص حرف‌های نامربوط می‌رنند.

نماینده ولی‌فقیه در یزد افزود: همین دشمنان ما قصد داشتند شاه ملعون را به سلاح هسته‌ای تجهیز کنند و حتی برخی اقدامات و تشکیلات بوشهر را آماده سازی کرده بودند اما با شکست مواجه شدند و تجهیزات خود را بردند.

وی ادامه داد: همانطور که در انقلاب سال 57 بدون سلاح هسته‌ای و با دست خالی آمریکا را شکست دادیم در سایر موارد نیز دشمن را شکست می‌دهیم.

وی افزود: سلاحی که مردم مسلمان ایران داشتند و هنوز هم دارند قرآن و آیات الهی است که از هر بمب اتمی قدرتمندتر و قوی‌تر است.

خطیب جمعه یزد در ادامه سخنان خود به روز 21 بهمن سالروز شکست حکومت نظامی توسط امام خمینی(ره) نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این روز حکومت طاغوت در هم شکست و در واقع روز 22 بهمن نیز روز پیروزی نهایی بود.

وی با اشاره به اینکه در آن ایام سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: با گذشت از آن سختی‌ها و شرایط دشوار اکنون به این اقتدار و عظمت رسیده‌ایم که مرهون اقدامات شجاعانه امام عظیم‌الشان و حمایت مردم عزیز هستیم.

آیت‌آلله ناصری به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که مراجع تقلید و مقام معظم رهبری فرموده‌اند حضور در راهپیمایی به عنوان یک تکلیف شرعی است و این حضور یعنی جنگ با استکبار و ایستادگی در برابر خواسته‌های پلید آنها است.

انتهای پیام/90004/و40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول