اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده:

مذاکره با آمریکا از اختیارات رهبری است / همه تابع ولایت هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مذاکره با آمریکا از سیاست‌های کلان کشور است و رهبری در این مورد تصمیم گیرنده هستند.

مذاکره با آمریکا از اختیارات رهبری است / همه تابع ولایت هستیم

حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی زاده فیروز آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: به تازگی مباحثی پیرامون مذاکره ایران و آمریکا مطرح شده است که در این مورد تنها رهبری تصمیم گیرنده هستند.

وی ادامه داد: دولت و مجلس نیز اختیاری برای تصمیم گیری در این زمینه ندارند و ما همه تابع ولایت هستیم.

یحیی‌زاده افزود: حتی رئیس جمهور هم اختیاری برای تصمیم‌گیری در این زمینه ندارد و کسی که مدعی قانونمندی است، باید قانون را نیز رعایت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: در شرایطی که آمریکا دست به تهدید ملت ایران زده و طرح مذاکره با ایران را روی میز گذاشته است، نمی‌توان به این مورد اعتماد داشت.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، توجه کافی به اوضاع کشور و تحولات منطقه دارند و حتی رفتار دیگر کشورها را نیز در نظر گرفته‌اند و در این مورد نظر ایشان تصمیم نهایی است.

یحیی‌زاده اعلام کرد: در زمانی که رهبری مذاکره با آمریکا را رد می‌کنند، هرگونه اظهار نظر برخلاف موضع رهبری از سوی هرکسی که باشد، برخلاف مصالح کشور است و مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اظهارات احمدی‌نژاد خطاب به آمریکا گفت: دشمن در این شرایط احساس می‌کند که در کشور دوگانگی وجود دارد در حالی که همه زیرچتر ولایت قرار دارند و باید پیرو ولایت باشند.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پیش‌ رو بودن انتخابات ریاست جمهوری به فارس گفت: همه باید با قانون‌مداری و پای‌بندی به ولایت فقیه از اقدامی که باعث سوء استفاده دشمن و خوشحالی آنها می‌شود، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به گونه‌ای رفتار کنند تا کسی نتواند کوچک‌ترین سوءاستفاده را داشته باشد و در رعایت قوانین انتخابات و پیروی از فرمایشات رهبری و شورای نگهبان گام بردارند.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول