اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان-13

فردوسی‌ها مهر بطلان بر مذاکره با آمریکا زدند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان فردوس در شهرها و روستاها با برپایی راهپیمایی عظیم 22 بهمن مهر بطلان بر مذاکره با آمریکا زدند.

فردوسی‌ها مهر بطلان بر مذاکره با آمریکا زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فردوسی‌ها که امروز از شهرها گرفته تا روستاهای بزرگ و کوچک به صحنه آمده بودند تا باری دیگر جشن پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند، باری دیگر با حضور بی‌سابقه خود آغاز سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب با جشن گرفتند.

راهپیمایی 22 بهمن فردوس امسال حال و هوایی دیگر داشت. فرقی نمی‌کند چند ساله باشی، پیر با صورتی چروک خورده و دست‌هایی لرزان یا جوان و چالاک. ایرانی که باشی برای خلق حماسه مهم نیست که چند سال داری! مهم نیست که روزهای پر التهاب نخستین روزهای انقلاب را درک کرده باشی یا نه! وقتی ایرانی بودن 34 سال است که افتخارت شده و سرت را بلند می‌کنی و از ملت غیورت حرف می‌زنی، حاضری که برای پاسداشت کشورت هر کاری انجام دهی.

حضور فردوسی‌ها ساعتی زودتر از آغاز رسمی راهپیمایی در خیابان‌ها

آری فردوسی‌ها امروز بر خلاف اینکه اعلام شده بود ساعت 9:30 آغاز راهپیمایی است از ساعت 9 به خیابان‌ها آمدند.

آنان مسیر راهپیمایی را از میدان انقلاب، خیابان امام خمینی، میدان 15خرداد، خیابان مدرس و مصلی نماز جمعه در حالی پیمودند که شعارهای استکبار ستیزی آنان گوش جهانیان را کر و حضور فشرده‌شان چشم دشمنان ایران را کور کرد.

جایگاه ویژه مراسم متناسب با روز 22 بهمن به زیبایی تزئین شده بود و بادکنک‌های سفید و رنگی بزرگ که بر روی آنها شعارهای انقلابی نقش بسته بود نیز آسمان فردوس را امروز زینت می‌داد که این بادبادک‌ها در پایان مراسم رها شدند.

آتش کشیدن آدمک‌‌های دولت‌مردان آمریکا و اسرائیل

همچون سال‌های گذشته تعداد زیادی کاریکاتور از آدمک‌‌های دولت‌مردان آمریکا و اسرائیل در دست مردم به چشم می‌خورد که در حرکتی نمادین آنها را پس از ورود به میدان امام خمینی(ره) به آتش کشیدند.

‌راهپیمایان شرکت‌کننده در مراسم 22 بهمن با قرائت بیانیه، پرشورتر از قبل در حالی که شعارهایی در حمایت از رهبر و انقلاب بر زبان داشتند به مباحث مذاکره با آمریکا نیز خط بطلان کشیدند.

انتهای پیام/2248/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول