اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

مذاکره با آمریکا خیانت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه مذاکره با آمریکا خیانت است، گفت: جمهوری اسلامی تا هنگامی که آمریکا دست از خباثت بر ندارد هرگز پای مذاکره با آمریکا نمی‌نشیند و از حقوق خود قاطعانه دفاع می‌کند.

مذاکره با آمریکا خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌ الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا به سال روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام‌ راحل توسط مردم در سال 57 اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به نتایج شکسته شدن حکومت نظامی در 22 بهمن‌ ماه باید این فرمان امام‌ راحل را از امداد‌های غیبی الهی نسبت به ملت ایران دانست که سرنوشت انقلاب و مبارزه مردم را تعیین کرد.

*22 بهمن اوج حماسه ملت ایران است

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به 22 بهمن‌ ماه سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی در سال 57  بیان کرد: 22 بهمن سال روز طلوع خورشید تابناک اسلام و قرآن بر کویر دل‌های داغ دیده و رنجیده است که پس از سال‌ها تحقیر و توهین رهایی خویش را از چنگال استکبار و استبداد جشن گرفته و رهایی خویش را از زنجیر اسارت سلطه‌گران فریاد کشیدند.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همانند همیشه انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را در ماه‌های اخیر با عنوان تحریم‌های گزنده و فلج‌ کننده تشدید کرده‌اند و امروز در کمین نشسته‌اند و زمین‌گیر شدن ملت ایران را به خیال خویش تصور می‌کنند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: در 22 بهمن‌ ماه امسال باید امت اسلامی ایران به طور یکپارچه و باشکوه‌تر از هر سال با حضور میلیونی خویش در خیابان‌ها ضمن برگزاری جشن سی‌ و چهارمین سالگرد انقلاب، مشت محکمی بر دهان دشمنان خویش به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین‌الملل زده و نشان دهند که تحریم‌ها نه تنها آن ها را فلج نکرده بلکه با پیروی از مقام معظم رهبری آن ها را برای رسیدن به قله‌های نهایی کمال و سعادت مصمم‌تر کرده است.

زرینه افزود: امام ‌راحل فرمودند: درس 22 بهمن این است که اگر بخواهیم به مقاصد و آرمان‌های کشور خود برسیم همه باید با هم بوده و تلاش کنیم.

*اتحاد قوا زمینه شکوفایی کشور است

وی ابراز داشت: مسئولان قوا و تمام مدیران و کارگزاران نظام و آحاد ملت امروز باید با پرهیز از هر گونه اختلاف‌ افکنی و تفرقه به مسیر خویش ادامه داده و تلاش کنند.

*مذاکره با آمریکا خیانت است

امام جمعه بویین زهرا به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر دروغگو بودن سردمداران کاخ سفید در ادعای خویش برای مذاکره با ایران اشاره کرد و افزود: معظم‌له فرمودند تا هنگامی که آمریکا دست از خباثت، شیطنت و روحیه استکباری خود بر ندارد و مقصود از مذاکره را قلدری و دیکته سخنان خود بداند کنار میز مذاکره نشستن با این دیکتاتور اشتباه محض بوده و غلط است.

*آمریکا نوکران خود را در خاورمیانه از دست داده است

زرینه با بیان اینکه سیاست‌های خاورمیانه‌ای آمریکا امروز بی‌کارآمد شده است، گفت: آمریکا امروز بسیاری از غلامان و نوکران حلقه به گوش خویش را از دست داده و به زودی تمام یاران و نوکران استکبار از بین می‌روند.

*پیروزی مقاومت سیلی محکم بر گوش کفار است

وی عنوان کرد: پیروزی اخیر جریان مقاومت در سوریه و شکست‌های پی‌درپی جریان سلطه در معادلات جهانی آمریکا را به این تصمیم رسانده است که برای جبران تمام شکست‌های فضاحت‌بار، افکار عمومی دنیا را به قبولاند که برگ برنده در دست اوست و در نهایت نیز می‌تواند جمهوری اسلامی را به پای میز مذاکره بنشاند.

*حماسه 22 بهمن خواب‌های دشمن را آشفته‌تر می‌کند

امام جمعه بویین زهرا افزود: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در 22 بهمن‌ ماه جواب تمام خواب‌های آشفته و غیرقابل تعبیر دشمنان را داده و به دنبال آن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز با حضور خیره‌ کننده خویش قاطعانه ایستادگی کرده و استکبار را لگد مال می‌کنند.

زرینه بیان کرد: 25 بهمن‌ ماه نیز سال روز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی در سال 67 بود که اقدامی انقلابی و قاطع در برابر جسارت‌ کنندگان به مقدسات اسلامی بود.

*راه امام راحل، راه ملت و نظام است

وی اظهار داشت: این فرمان امام‌ راحل راه و تکلیف را برای تمام افرادی که قصد جسارت دارند روشن کرده و وظیفه انقلابی تمام آزادگان عالم برابر چنین‌ انسان‌های فاسدی است.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول