اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مذاکره با آمریکا گفتمان رهبری نیست/ مسئولان اختلاف سلیقه‌ها را حل کنند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما در مقابل گفتمان افرادی که اعلام می‌کنند اکنون زمان مذاکره با آمریکا است می‌ایستیم چرا که این گفتمان رهبری و قرآن نیست.

مذاکره با آمریکا گفتمان رهبری نیست/ مسئولان اختلاف سلیقه‌ها را حل کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالله صادقی پیش از ظهر امروز در صحن امامزاده یحیی ساری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: درست است که می‌گویند مسئولیت ارزش ندارد اما اگر فرصتی برای خدمت به مردم باشد، دارای ارزش است.

وی با بیان اینکه مردم در مقابل توطئه استکبار نشان دادند که گفتمان رهبری را قبول دارند نه گفتمان‌های دیگر را گفت: استکبار می‌خواهد با فشار، مردم ما را بشکند و این یک خیال باطل است.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن، آمریکا را عصبانی می‌کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره)، تبلور جدید اسلام ناب بود.

وی با بیان اینکه اراده خدا این است که نور الهی دنیا را فراگیر کند، یادآور شد: به همین دلیل، هر تهاجمی، تبدیل به فرصتی برای انقلاب شده است.

صادقی با اشاره به اینکه فتنه‌های دهه 70 اصلاح‌طلبان و فتنه دهه 80 و آن جنبش به اظهار سبز مخملی، همه به باد رفت، خاطر نشان کرد: اکنون با فتنه جدیدی به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه دشمن به این جمع‌بندی رسیده که یگانه عامل پیروزی‌های انقلاب اسلامی و شکست دشمن، پیوند امت با ولایت است، گفت: بر این باور هستند که باید بین امت و ولایت جدایی ایجاد کنند.

این مسئول متذکر شد: امروز بزرگ‌ترین تلاش دشمن، هدف گرفتن ولایت‌پذیری مردم و بزرگ‌ترین تکلیف شرعی مردم و همه مدیران، فرمانبری از ولایت است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از تحریم، خسته ‌کردن مردم و تغییر در محاسبات مسئولان است اظهار داشت: به عقیده دشمن، ضربه‌زدن به ولایت‌پذیری و ایجاد اختلاف و درگیری راه رسیدن آن‌ها به اهداف شوم خودشان است.

صادقی خاطر نشان کرد: ما در مقابل گفتمان افرادی که اعلام می‌کنند اکنون زمان مذاکره با آمریکا است می‌ایستیم چرا که این گفتمان رهبری و قرآن نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه آیا تا استکبار اصول سلطه‌گرایی دارد و انقلاب ما بر ماهیت دینی استوار است می‌توان با آمریکا مذاکره کرد، گفت: آیا حق و باطل می‌توانند پشت یک میز بنشینند.

وی ادامه داد: هدف استکبار از این مذاکرات، این است که به شعارهای جهانی علیه آمریکا خاتمه دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه کدام کشور با پذیرش گفت‌وگو به عزت رسیده است، اظهار داشت: مگر برخی روشنفکران فریب‌خورده نبودند که می‌گفتند با آمریکا مذاکره کنیم، چه بلایی سرشان آمد.

صادقی با بیان اینکه تنها گفتمان مقابل دشمن، مقاومت است، گفت: گفتمان رهبری این است که در مقابل دشمن می‌ایستیم.

وی افزود: با وجود لغزش بعضی افراد، بی‌سلیقگی‌ها و بداخلاقی بعضی مدیران، امروز مقاومت، راهبرد رهبری است، وحدت نه در مقابل خودکامگی‌ها بلکه محور ولایت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور اظهار داشت: مدیران امروز جمهوری اسلامی، نمایندگان و کسانی که خود را برای توفیق خدمت آماده می‌کنند بدانند این مردم و این عاشورائیان و راهپیمایان، این فریاد را دارند که ما در کنار شایستگی‌های دیگری که در مدیران می‌خواهیم، خواستار این هستیم که مدیران باور داشته باشند سکاندار و سیاست‌گذار این نظام، ولایت است و مسئولانی می‌خواهیم که سرباز ولایت باشند نه اینکه خون به دل ولایت کنند و همچنین مسئولانی می‌خواهیم که خدمتگزار مردم باشند و برای اهداف خود شعار ندهند و همچنین سعه صدر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان در میدان دشمن بازی نکنند، افزود: منکر اختلاف سلیقه‌ها نیستیم اما این اختلاف سلیقه‌ها را در اتاق‌های خود حل کنید و کاری نکنید که رسانه‌های بیگانه جشن بگیرند.

صادقی خاطر نشان کرد: شخص خاصی را مد نظر نداریم و روی سخن ما به همه مسئولان است که روز و شب را صرف خدمت به مردم کنند نه دعواهای شخصی.

به گزارش فارس، مردم خداجوی ساری، حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و این حضور حماسی بود.

مردم ساری همزمان با مردم سراسر کشور با حضور در صفوف دشمن شکن، شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، استقلال آزادی پیام انقلاب است، ملت ما ملت آزاده است، ای رهبر آزاده مازندران آماده و الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر سر دادند.

انتهای پیام/86007/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول