اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 6 ماه آینده صورت می‌گیرد

تحویل 330 واحد مسکونی طرح کپرزدایی در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عنبرآباد گفت: 330 واحد مسکونی از طرح کپرزدایی جنوب استان در عنبرآباد در حال ساخت است که تا شش ماه آینده تحویل مددجویان می‌شود.

تحویل 330 واحد مسکونی طرح کپرزدایی در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ناصر امیرمحمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عنبرآباد اظهار داشت: تعداد 790 واحد مسکونی از طرح کپرزدایی جنوب استان کرمان متعلق به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تاکنون 460 واحد آن ساخته شده و در اختیار مددجویان کمیته امداد شهرستان عنبرآباد قرار گرفته است و در این واحدها در حال زندگی کردن هستند.

امیرمحمودی تصریح کرد: مجموع اعتبار 790 واحد مسکونی حدود 58 میلیارد ریال است، از این تعداد واحد 330 واحد در حال ساخت و یا کارهای اولیه است که تا شش ماه آینده مابقی این واحدها تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنبرآباد بیان داشت: در سال جاری تاکنون 250 مورد وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان پرداخت شده است که این وام‌ها در قالب اشتغال دامداری، دامپروری، صنفی، قالیبافی، صنعتی، کشاورزی و ... بوده است.

امیرمحمودی گفت: 230 فقره پرونده مربوط به اشتغال در بانک‌های عامل در حال تکمیل پرونده هستند که جمعا در سال جاری حدود 470 مورد وام اشتغال‌زایی با اعتبار 24 میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/80005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول