اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 45 تولیدکننده

نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازان در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، مصالح و صنایع نوین در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازان در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه برای چهارمین بار از امروز تا پنجم اسفندماه برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 الی 21 شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

مرتضی شرافتی تصریح کرد: 45 واحد تولیدی و بازرگانی از نقاط مختلف کشور به ویژه تولیدکنندگان داخل استان در این نمایشگاه حاضر شدند.

وی از حضور تولیدکنندگان استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، البرز و اردبیل در چهارمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازان با ارایه آخرین محصولات و یافته‌های علمی خبر داد.

شرافتی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه جدیدترین تجهیزات مصالح ساختمانی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، درب‌های ضد سرقت، آسانسور، پله برقی، شیرآلات بهداشتی، انواع درب و پنجره، ماشین‌آلات، لوازم برقی ساختمان، تجهیزات فنی و مهندسی ساختمان به معرض نمایش گذاشته شده است.

این مسئول با برشمردن اهداف این نمایشگاه اضافه کرد: ارایه توانمندی‌های ساختمانی در سطح استان، جذب فعالان نام‌آور ساختمان با هدف تبادل دانش و اطلاعات،‌ معاملات اثربخش و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در معرفی آخرین تولیدات و توانمندی‌های صاحبان صنایع مد نظر و ملاک کار بوده است.

وی بیان کرد: بازدیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این نمایشگاه که فرصتی استثنایی برای آشنایی با آخرین یافته‌های عرصه ساختمان‌سازی است، آشنا شوند.

این مسئول گفت:‌ در این نمایشگاه 25 درصد فضا به تولیدکنندگان داخل استان و 75 درصد نیز به تولیدکنندگان سایر استان‌ها اختصاص یافته است.

شرافتی در ادامه افزود: نمایشگاه امسال در فضای یک‌هزار و 200 متر مربع و در سالن اصلی برپا شده و امیدواریم روند رو به رشد را در استقبال بازدیدکنندگان، متخصصان و فناوران از این نمایشگاه شاهد باشیم.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی اردبیل در گرجستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بعد از اتمام این نمایشگاه از اواسط اسفندماه نمایشگاه فروش بهاره به مدت 10 روز در سایت اصلی نمایشگاه در فضای دو هزار متر مربع در سالن اصلی و فرعی برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میدان وحدت دومین محل نمایشگاه بهاره تعیین شده است که 400 متر مربع فضا برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است و در شهرستان پارس‌آباد نیز در فضای یک‌هزار و 400 متر مربع به همت سازمان نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، نمایشگاه بهاره برپا می‌شود.

شرافتی در مورد برگزاری نمایشگاه‌های خارج از استان نیز اضافه کرد: ما در سال 91 توفیق حضور در نمایشگاه‌های خارجی را نداشتیم اما با رایزنی‌های انجام شده با سازمان توسعه و تجارت قرار است نیمه اول سال آینده در نمایشگاه بازرگانی جمهوری آذربایجان و صنایع دستی گرجستان حاضر شویم.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول