اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

نمایشگاه مسکن فرصت بالندگی و توانمندی‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برپایی نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازان فرصت بالندگی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌هایی است که کشورمان صاحب این فن و تجربه است.

نمایشگاه مسکن فرصت بالندگی و توانمندی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین  میرجعفریان عصر امروز در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: آنچه که در این زمینه بسیار رضایت‌بخش و امیدوارکننده به نظر می‌رسد حضور شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی است که زمینه یک رقابت و آشنایی را برای علاقمندان به حوزه ساختمان فراهم آورده تا بتوانند با آخرین یافته‌ها در این زمینه آشنا شوند.

وی تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی را برای همه افراد متخصص، کاردان و همچنین گروه‌های زیر مجموعه مسکن و انبوه‌سازان فراهم می‌آورد تا بیش از گذشته بتوانیم با توانمندی‌ها و یافته‌های جدید حوزه مسکن آشنا شده و زمینه مساعدی برای برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی و تخصصی نیز در سایه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بهتر از گذشته فراهم می‌آید.

میرجعفریان در ادامه خاطر نشان کرد: اگر کشور ما امروز در عرصه ساختمان‌سازی به ویژه در سال‌های اخیر با رونق مسکن مهر توانسته است در حوزه‌های مختلف قدرت خود را به رخ بکشد به دلیل تکیه بر توانمندی‌های نیروهای زبده داخلی است که بیش از هر زمان دیگر فرصتی برای جوانان و سرمایه‌گذاران فراهم آمده تا از این بستر بتوانند بیش از گذشته استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به رشد روزافزون ساخت و سازها در ایران و استان اردبیل برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی بسیار مطلوب و ایده‌آل در مسیر افزایش قابلیت‌ها و توسعه روابط اقتصادی در سطح منطقه و بین‌المللی است تا بیش از گذشته دنیا به اقتدار ایران در این حوزه پی ببرد.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد ارتباطات تجاری و اقتصادی مناسب و قوی مابین تولیدکنندگان، صنعتگران و متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین و به منظور تحقق اهداف برنامه‌های اقتصادی کشور برگزاری این نمایشگاه‌ها را بسیار مفید و مؤثر می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بر همین اساس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده تا مجموعه کامل از جدیدترین تکنولوژی‌های نوین صنعت و ساختمان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به نمایش گذاشته شده و قطعاً این نمایشگاه محلی مناسبی برای عرضه و تقاضای این محصولات می‌باشد.

میرجعفریان گفت: به همت دولت خدمتگزار و تلاش وزیر پرتلاش راه و شهرسازی ما شاهد توسعه واحدهای مسکونی مهر و همچنین ساخت و سازهای بسیار گسترده در سطح شهر و مناطق مختلف هستیم که همین رونق زمینه تحول، تحرک و پویایی بیشتر را فراهم کرده است.

وی از مشارکت 45 واحد تولیدی و بازرگانی در این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم همه کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و پیمانکاران ساختمانی بتوانند از فرصت پیش آمده در برپایی این نمایشگاه استفاده کنند تا با جدیدترین دستاوردهای صنعت ساختمان، تأسیسات و تجهیزات جانبی و فناوری‌های نوین در این حوزه آشنا شوند.

چهارمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازان، مصالح و صنایع نوین اردبیل از امروز تا پنجم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برپا شده و از ساعت 15 الی 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/62001/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول