اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

پرهیز از بخشی‌نگری سبب تحویل به موقع پروژه‌های مسکن مهر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: با تقسیم کار و پرهیز از بخشی‌نگری، می‌توان حرکت آغاز شده در پروژه‌های مسکن مهر را با سرعتی مضاعف ادامه داده و واحدهای تکمیل شده را در موعد مقرر به مردم تحویل داد.

پرهیز از بخشی‌نگری سبب تحویل به موقع پروژه‌های مسکن مهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌رضوی اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر استان پیشرفت 30 درصدی در دو ماهه اخیر داشته است.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: با تقسیم کار و پرهیز از بخشی‌نگری، می‌توان حرکت آغاز شده را با سرعتی مضاعف ادامه داده و واحدهای تکمیل شده را در موعد مقرر به مردم تحویل داد.

وی با اشاره به اهتمام دولت مبنی بر تحویل تمامی واحدهای مسکن مهر در کشور تا پایان دولت دهم، افزود: جلسات مستمری با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه در سطح ملی و استانی به منظور تسریع در تحویل انشعابات از سوی دستگاه‌های خدمت‌رسان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن برگزار شده است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: بنا بر تکالیف مشخص شده در قانون و مصوبات شورای عالی مسکن تامین منابع استانی برای اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر بر عهده بانک مسکن است در نتیجه انتظار می‌رود بانک عامل با سرعت بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند.

در ادامه علی ذبیحی، معاون وزیر نیرو با بیان اینکه وزارتخانه بر اساس تعهدات خود و با استفاده از تمام توان برای حرکت همگام با دیگر دستگاه‌های اجرایی دخیل در پروژه‌های مسکن مهر تلاش می‌کند، اظهار کرد: وزیر نیرو بر رفع هر چه سریع‌تر مشکلات زیرساخت‌های مسکن مهر خراسان‌رضوی که در حوزه این وزارت است، تاکید دارد.

ذبیحی با اشاره به همکاری وزارت نیرو در اجرای پروژه‌های مسکن مهر 70 نقطه در استان خراسان‌رضوی، گفت: علی‌رغم حجم گسترده کار، با استفاده از منابع داخلی جلوتر از برنامه هستیم و با توجه به لزوم اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌ها، از محل باقی‌مانده این منابع پیمانکاران را تقویت می‌کنیم.

در ادامه محمدحسن واحدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه تعهد استان احداث 116 هزار واحد مسکن مهر است، گفت: با توجه به فعالیت مضاعف صورت گرفته در دو ماه اخیر، این پروژه‌ها هم‌اکنون 72 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال 50 هزار واحد و تا خرداد سال آینده 23 هزار واحد و در شهریور ماه نیز 23 هزار واحد دیگر تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/70005/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول