اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

جانمایی اشتباه مشکل اساسی مسکن مهر سقز است

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: جانمایی اشتباه یکی از مشکلات اصلی مسکن مهر در شهرستان سقز است.

جانمایی اشتباه مشکل اساسی مسکن مهر سقز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز نادر فخری در دیدار با‌ 40 نفر از اعضای تعاونی مسکن مهر سقز در محل سالن اجتماعات فرمانداری، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساخت مسکن و هزینه بر بودن مراحل آماده‌سازی زمین‌ها در این شهرستان قرار گرفت.

فرماندار سقز پیگیری رفع مشکلات شهروندان را وظیفه مسئولان دانست و با اذعان به اینکه اقدامات و پیگیری‌های مناسبی در زمینه حل مشکلات صورت گرفته است گفت: در آینده‌ای نزدیک جهت رفع برخی از مشکلات اساسی شهرستان از جمله مشکل مسکن مهر با حضور مدیران کل دستگاه‌های دولتی جلسه‌ای در فرمانداری سقز برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل کارگروه مسکن با حضور مدیران کل در ماه‌جاری،‌ تصمیماتی مناسب برای مسکن شهرستان اتخاذ گردد.

فخری افزایش قیمت مصالح ساختمانی به دلیل فشارها و تحریم‌های دشمن را دلیل اصلی افزایش قیمت تمام شده مسکن در حال ساخت در شهرستان اعلام کرد.

وی یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر شهرستان سقز را جانمایی اشتباه عنوان کرد و گفت: به‌دلیل جانمایی اشتباه، وجود تراکم جمعیتی، ‌عدم امکان تهیه زیر ساخت‌های لازم آموزشی، بهداشتی،‌ ‌تفریحی،‌ ورزشی و مشکلات حمل و نقل از ادامه کار ساخت 1280 واحد جلوگیری شده است.

خاطر نشان می‌شود، در حال حاضر 4129 واحد مسکن مهر در سقز درحال ساخت است که تعداد 394 واحد از آنها تحویل گردیده و 2573 واحد توسط خود مالکین در حال احداث می باشد که 2079 واحد از آنها به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/79010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول