اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در مسکن مهر رشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در مسکن مهر رشت خبر داد.

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در مسکن مهر رشت

حمید روشن‌روان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توسعه شبکه و پکیج‌‌های فاضلاب را از برنامه‌های مهم آبفای استان دانست و اظهار کرد: واگذاری انشعاب آب و فاضلاب مسکن مهر از برنامه‌های مهم شرکت آبفا است.

وی نصب 234 رشته انشعاب فاضلاب مسکن مهر رشت و 9 دستگاه پکیج‌ تصفیه فاضلاب مسکن مهر را از جمله اقدام‌های آبفای استان در دهه فجر امسال ذکر کرد.

این مسئول افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب لاهیجان را از برنامه‌های دیگر شرکت مذکور در آینده بیان کرد و یادآور شد: امسال بسیاری از خدمات شرکت آبفا از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشخوان دولت برای ارائه خدمات مطلوب و بدون مراجعه حضوری مردم به شرکت راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: میانگین پرداخت‌های غیرحضوری در کشور 72 درصد و در گیلان 63 درصد است که این رقم نسبت به 15 در صد سال گذشته جهش خوبی داشته و امیدواریم با تشویق مردم به میانگین کشوری دست یابیم.

روشن‌روان با اشاره به اینکه امروز نرم‌افزار پیشرفته تحت‌وب در استان راه‌اندازی شده است، اذعان کرد: با راه‌اندازی این دستگاه‌های الکترونیکی زمان مراجعه قرائت‌گر به درب منازل برای قرائت کنتور آب مشخص می‌شود.

وی تعرفه‌های آب را جزو پایین‌ترین تعرفه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمات آب با دیگر خدمات قابل مقایسه نیست و با نازل‌ترین تعرفه در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل آبفای گیلان درصد جمعیت شهری بهره‌مند از آب شرب استان را 99.85 درصد عنوان کرد و متذکر شد: شرکت آبفای گیلان 1.5 میلیون نفر جمعیت استان را زیرپوشش دارد.

انتهای پیام/2300/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول