اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

باند قاچاق مواد افیونی در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری دو تن از اعضای اصلی باند قاچاق مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به مشهد قریب به 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

باند قاچاق مواد افیونی در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به مشهد دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های کاملا پوششی، دو تن از اعضای باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی و به طور نامحسوس تحت تعقیب قرار داد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد ساعت یک بامداد سوم اسفند ماه در خودرو تریلر حامل مواد مخدر را در کیلومتر پنج جاده مشهد فریمان به طور غافلگیرانه توقیف کردند.

کریمی افزود: در این عملیات قریب به 40 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و دو متهم دستگیر شدند، تحقیقات در ارتباط با این باند که مواد افیونی را از سیستان و بلوچستان به مشهد قاچاق می‌کردند همچنان ادامه دارد.

سارق حرفه‌ای خودرو در گلبهار دستگیر شد

در ادامه قربان صنعتی، فرمانده انتطامی چناران اظهار کرد: ماموران کلانتری 13 گلبهار روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی،‌ یک سارق حرفه‌ای را که وارد حوزه این کلانتری شده بود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ سوابق خودرو متهم مشخص شد، این خودرو پراید دارای سابقه سرقت از حوزه کلانتری کاظم‌آباد مشهد است، این متهم 49 ساله علاوه بر سرقت‌ خودرو به یک فقره سرقت کابل برق از چاه موتور فردی در روستای سرک نیز اعتراف کرد.

صنعتی با اشاره به دستگیری سارق منزل در نوبهار، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی نیز در اقدامی ضربتی یک سارق منزل را دستگیر که متهم به یک فقره سرقت منزل در نوبهار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی چناران با بیان اینکه از تمامی شهروندانی که با پلیس‌ آگاهی همکاری می‌کنند قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول